Ziekenhuis in omgeving Utrecht?

Discussie in 'De bevalling' gestart door appelappel, 9 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wie heeft er ervaringen met bevallen in ziekenhuis in en rondom Utrecht, zoals Utrecht, Nieuwegein, Zeist o.i.d.? Ik wil binnenkort overal gaan kijken om een beslissing te nemen waar ik wil bevallen, dus alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt.

Groetjes,
    Naannaan

2. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Ik ben bevallen in Nieuwegein en was heel erg tevreden. De verloskundige zit daar in het ziekenhuis, dus ik heb ook alle controles daar gehad. Bovendien beval je daar in speciale kraamsuites. Het zag er erg leuk uit en veel privacy. Na de bevalling kreeg ik meteen een aparte kamer samen met baby en man. Volgende keer wil ik er weer bevallen!

Voor meer info: www.alnatal.nl

3. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Hoi Simba,

Bedankt voor je reactie! Hoe heet dat ziekenhuis? Via de site loopt ik helaas vast...

Liefs,

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    @Naanaan: In Nieuwegein zit het Antonius ziekenhuis: www.antonius.net

Ik ben bevallen in het Diakonessenhuis in Utrecht. Een erg goede kraamafdeling hebben ze daar. We hadden een mooie kraamsuite waar mn vriend ook dag en nacht kon blijven.

5. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hmm...vreemd. Website doet het niet. Maar het heet idd het Antonius Ziekenhuis.

6. Niet meer actief

Ben bevallen in het wkz.
    Zal ik de volgende keer weer doen.
    Ze zijn daar van alle markten thuis.
    Hebben veel professionaliteit in huis.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Ik ben in Nieuwegein bevallen in het St. Antonius, ziet er goed uit, want alles was recentelijk verbouwd. Ik had ook een eenpersoonskamer en een slaapbank voor mijn man. Het St. Antonius komt trouwens als beste ziekenhuis van Nederland uit de test, maar goed, misschien omdat ik 's nachts bevallen ben, weet het niet, maar ik vond het nogal tegenvallen.
    De arts was een arrogant en kattig mens, duidelijk personeelstekort, want ze rende die hele afdeling maar af in haar eentje. Ik mocht dus ook niet persen, terwijl ik persweeën had, dus moest dat haast een uur lang maar wegpuffen tot ze weer eens opdook. En zo nog wel wat dingen, dat BV certificaat is een lachertje, ze passen er niets van toe.
    De verpleegsters waren heel verschillend, hele goede en aardige vrouwen en ook nogal rare types. Eentje wou mijn bed niet verschonen, terwijl werkelijk alles onder het bloed zat, die wachtte mooi tot haar ronde was afgelopen en een ander weigerde mij zo'n stom gazen onderbroekje te geven, want ik had zelf maar voor genoeg ondergoed moeten zorgen :confused: .

8. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    Ik ben in het Antonius bevallen met een keizersnede en heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen. had een 1 persoonskamer, man mocht blijven slapen alle nachten, verzorging van mij en kind was prima. Niks te klagen. Zou het bij een 2e zo weer doen (ja, ook die keizersnede!)
    Vond alleen wel dat er veel mensen aan mijn bed kwamen, door de wisseling van diensten. Maar ja, dat is logisch!
    Ik was in eerste instantie niet onder controle van een gyn, maar "gwoon"van een verloskundige hier in de buurt. Bij een eventuele volgende ga ik direct bij AL Natal onder controle. Moet sowieso weer in het ziekenhuis bevallen, dus kan ik daar maar beter gelijk onder controle gaan. (En mijn VK beviel me niet zo...)
    Manytroubles

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier ook het WKZ, top ziekenhuis!

Bij een evt 2e ga ik ook die kant weer op!

Deel Deze Pagina