pukkels...ik heb ze en wil er vanaf mén nooit heb ik last van die dingen! hooguit 1 beschaafde pukkel met mn ongi en nu...wel 5 op en om mijn kin/mond hoe kom ik hier vanaf!? ale:
Normaderm van Vichy werkt goed bij mij, is te koop bij de apotheek. Je hebt reinigingsgel, dagcreme en nachtcreme(beide niet vet uiteraard)en scrubgel en nog een aantal spul. Als ik jou was zou ik geen dr.van de hoog of clearasil aanschaffen want die is echt voor de puberhuid en die kan je huid zo sterk ontzetten en ontregelen dat het alleen maar erger wordt. Vichy is ook goed betaalbaar trouwens Suc6!
Helaas is dit een van de geweldige extra cadeautjes bij een zwangerschap. Al die hormonen zorgen bij heel wat vrouwen voor die nare pukkels. Ik heb er zelf niets voor gebruikt maar er is een troost. Als je lichaam aan de hormonen gewend raakt heb je kans dat ze vanzelf verdwijnen. Dat was gelukkig ook bij mij zo.
komt door de hormonen bij mij was het zo dat ik last kreeg van pukkels rond de 7e week van de zwangerschap en pas sinds 3 weken heb ik er minder last van.
Ook hier last van pukkels, in mijn gezicht is het de ene week heel erg, de volgende paar weken weer niets. Maar mijn rug en decollete......poeh...lijkt de mount everest wel...
ik heb bij de dokter iets gehad op alcohol basis 2x per dag deppen!en tadaaaaaa bij mij zijn ze weg!maar wel eventjes geduld hebben een paar weekjes,dat is even minder dan. succes
Ik heb er zelf ook veel last van, de ene week minder dan de andere. Maar sinds ik twee keer per dag mijn gezicht goed schoonmaak en smeer met moisturizer is het echt veel beter. Ik ben gewoon een keer naar Douglas gegaan, heb me laten adviseren (ik heb namelijk ook nogal een droge huid, dus inderdaad die puberzalfjes kan je dan niet gebruiken) en gebruik nu: - face wash voor de vette huid (lancome) - tonic (gewoon hema) - moisturizer een keer per week: - masker voor vette huid - masker voor hydratatie - scrub (liever microdermabrasie, maar dat is nogal prijzig) Het lijkt zo heel veel, maar het werkt echt heel goed. Ik had al last van pukkels sinds ik gestopt was met de pil, maar omdat ik een gemengde huid heb was het best moeilijk om een goede mix van producten te vinden. Het enige wat ik echt kan adviseren is goed reinigen en dat hoeft ook echt niet veel te kosten. Vooral tonic is belangrijk. Succes!
Ja, inderm is dat, heb ik ook, werkt bij mij ook heel goed. Het stinkt wel erg als je het op doet maar alles voor een betere huid PS:er zit ook anti biotica in wat je mag gebruiken tjdens zwangerschap, het is een gezichtstonic.