Hallo allemaal Even advies gezocht Januari besloten derde kind te gaan Meteen bloeding gehad en toen duurde het 43 dagen.. daarvoor wel aantal dagen bruin en bloed/afscheiding en voelde van alles wat met ontpillen te maken had Tweede ronde heeft 33 dagen geduurd en bijna week bruin bruin bloed ervoor Zit nu op dag 34 en nog geen bruin of rood te bekennen . Dan steekjes en met vlagen beetje misselijk enz enz. Afgelopen dagen veel afscheiding Gisteren was test wit en ik denk als ik die kwaaltjes door zwanger heb dan moet ik toch ook positief testen Moet ik dan maar afwachten en hopen dat het niet nog een week duurt of toch nog weer testen Ik baal gewoon dan weer langere cyclus Heb geen ovulatie testen gebruikt
Hi, Hier zelfde soort verhaal. Ben afgelopen september gestopt met de pil, daarna cyclussen van 35, 41, 28 en 43 dagen, nu zit ik al op dag 50 en nog steeds niks. Wel elke keer krampen alsof ik moet menstrueren, maar twee negatieve testen. Ik wacht denk ik nog een week voor t testen...