Hoi Allemaal... ik heb echt ontzettende buikpijn... en een opgeblazen buik.. Is dit normaal en wat kan ik er aan doen?????????????? Of is dit de baarmoeder die ook aan het oprekken is?? Liefs Goddes
Ik heb tot de 9e week enorme krampen en buikpijn gehad. Het was waarschijnlijk bandenpijn. Kan heel pijnlijk zijn en je maakt je direct zorgen over een miskraam ofzo maar dat van mij was bandenpijn. ELk pijntje in de buik is niet leuk als je zo pril zwanger bent, maar buikpijn kan erbij horen! Succes
nou buikpijn valt bij mij wel mee maar idd zn opgeblzen gevoel is geen pretje ook met broeken die dan echt te strak zitten is dan op dat moment niks! groetjes krulliewulie(esther)
Ik had ook zo rond de 4e en 5e week last van heftige krampen, vooral als ik veel beweegde. Bijvoorbeeld na een lange wandeling of een stuk fietsen. Dit was echt bandenpijn, oprekken van de banden. Ik heb ook veel kramp in mijn darmen gehad, want last van de ontlasting die niet zo makkelijk kwam als normaal of juist weer TE makkelijk Maak je niet teveel zorgen joh! Het hoort erbij en bedenk je dat als het je kindje is je echt wel het wel het verschil zult voelen en zolang je geen bloed verliest is er ook niets aan de hand!!!
Ik heb in de eerste weken 's nachts een paar keer zo'n kramp en steken gehad, dat ik dacht dat het mis ging. Dit bleken dus ook mijn darmen te zijn.
Ik heb ook ontzettend veel last van mijn onderbuik. Vooral mijn darmen is niet zo fijn. Maar dat moet je er voor over hebben, het is absoluut niet lekker. Dikke kus Fennita
Pff nou.. ik weet bijna ook zeker dat ik zwanger ben. Maandag NOD en dan zou ik dus dik 4 weken zijn. Maar nu al heb ik heeeel veel last van gas, opgeblazen buik en obstipatie.
hoi hoi Ik had in het begin ook heel veel buikpijn en nu nog af en toe. Heb toen ook een vroege echo gehad en daar zagen ze dat ik kiestes heb. (weet niet of ik kiestes goed heb geschreven hihih) Krijg maandag weer een echo om te kijken of ze al weg zijn dus ik ben benieuwd. Sterkte groetjes kim
Pff ik kan heel goed meepraten! Ik heb ontzettend veel last van krampen, en dan vooral darmkrampen! Ze waren gister echt ontzettend heftig en ben er even mee langs de dokter gegaan (heb al jaren last van spastische darm, maar deze pijn was toch heftiger en daardoor anders, daardoor twijfel je enorm!!) De dokter zei ook dat het de darmen waren! Zolang er geen bloeding te zien is hoef je je nergens zorgen om te maken... Alhoewel dat soms makkelijker gezegd is dan gedaan! Succes allemaal met de bijbehorende krampjes Gr. Miranda
Bij mij waren mijn darmen ook enorm van streek in het begin. Mijn hele buik was ervan opgezet Maar dat gaat vanzelf weer weg!
Bedankt voor alle antwoorden! STelt me weer wat meer gerust moet ik zeggen... Ik heb nog geen bloed gezien dus dan gaat alles gewoon goed he! Het zijn ook echt mijn darmen, dat weet ik wel... Ik kan ook amper naar het toilet! Drink smorgens al een glas lauw water, ik drink activia, eet pruimen maar er komt helemaal niets.. ik zit gewoon verstopt... Ik zit nu aan mijn tweede bak sterke koffie en wie weet....... Mijn buik is ook echt opgezet nog en ik kan dan ook geen normale spijkerbroek aan. Het doet zo een pijn.. Ik heb speciaal een broek gehaald een maat groter......Die drukt niet in mijn buik..... Nou meiden.. Allemaal erg bedankt voor de reacties! Liefs Goddes