He Maar, balen joh! Met goede moed straks weer aan de klus! Voor mij nog 1 weekje wachten maar heb aardige menstruatiekramp
Das altijd vervelend he. Nog even volhouden! Ik was zondagochtend alweer van mijn ongi af! Vind je dat niet vreemd? 2 dagen lijkt me wel heel weinig en zoveel was het ook helemaal niet.
He maar, nog nieuws uit buikenland? Hier nog steeds rare krampen en nog meer rare dingetjes erbij. Ik ben uitgegaan van 28 dagen cyclus waarbij is dus nu 7 dagen overtijd zou zijn. Ik denk dat die cyclus rond de 36 dagen ligt gezien verleden. Vanmorgen maar weer eens getest en een rare CB test, ik kan er echt alles van maken. Maandag test ik opnieuw indien er nog geen bloed is @Kitty: wauw gefeliciteerd zeg! Dan was het pijntje toch ergens goed voor! Geniet ervan, echt super!
Hey Rosanna, Bij mij alles rustig en wacht weer rustig af tot begin maart. Ik vind het voor het eerst jammer dat ik zo'n lange cyclus heb, want het duurt allemaal wel lang! Gister belde mijn vriendin. Ze heeft voor de 2x in 3 maanden een miskraam gehad. Nadat ze al een jaar bezig waren! Allebei de keren mis gegaan bij 7 weken. Ik moet zeggen dat je je dan wel weer ff bewust wordt dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is! Hoest met jou en je afwachten? Nog geen ontzettende behoefte om te gaan testen? Groetjes, Maar
He Maar, jeetje 2 miskramen achter elkaar? pff dat lijkt me heel erg heftig. Ik heb vanmorgen idd getest met CB en nu net met een test van de apotheek en beide zijn heel erg licht positief. Ik hang de vlag nog niet uit want het is toch wel supersuperpril dan. Het gebeurt dus toch soms in de eerste ronde. Met mijn dochter had ik een tweelingzwangerschap waarvan na 14 weken de andere is afgestoten en wat resulteerde in een spontane abortus, daarom ben ik toch ook erg voorzichtig. Een lange cylcus is altijd extra balen, vroeger zat ik ook rond de 40 dagen maar ik denk nu niet meer, ik heb geen idee waardoor dat komt. Nou meid als het wat duidelijker is kom ik hcg je kant opblazen, het brengt vast geluk! Groetjes rosanna