Hey Dames, Het is bijna zover... Vaderdag! Nu wil ik voor mijn man graag iets kopen. kleinigheid niet té duur... Maar wel iets anders dan rompertjes of andere kleding stukjes met de tekst I love Dad, Papa is the best enz enz... Heeft iemand een leuk idee? Het word trouwens een jongetje... Ben benieuwd
Daar zat ik ook al over na te denken, maar ik had met zijn verjaardag (die was eind mei) al beetje iets gegeven voor een aanstaande vader. Dat was een mok waarop stond: King of daddies. en aan de andere kant: Also king of cookies. Bij de expo. Ik vind het zelf ook heel moeilijk. dus ik lees even mee!
Ik heb met Lisa een boekje gegeven met allemaal spelletjes die papa's met hun kindje kunnen doen. En deze keer moet ik nog verzinnen tja hij is nu al echt papa dus wat we deze keer moeten verzinnen.
Ik heb dit keer een massage voor hem geboekt. Daar doe ik dan een leuk gedichtje bij vanuit mijn dochter geschreven. Massage is hij wel aan toe namelijk!
Ik heb drie kadootjes gehaald Van de tweeling krijgt hij een superpapa mok en een grote bak met zure appelslierten (snoepert!) met erop 'Wel samen delen, he papa!' En ik heb voor ons zoontje een speen gekocht met iets in de trent van 'papa is the best' erop, die van difrax (al vraag ik me steeds vaker af of de kleinste er dan al wel zal zijn...)
Ik heb mijn man destijds een boekje gegeven met allerlei dingen die hij samen met pns zoontje kon doen, als m'n zoontje ouder is mag hij er elke zaterdag wat uitzoeken wat hij met papa wil gaan doen!
Bij onze eerste heb ik mijn man verteld dat we een kindje kregen dmv een liefde is plaatje. Dat vond hij geweldig plaatje staat nu ingelijst op de kast. Liefde is....hem vertellen dat hij papa wordt. Misschien niet helemaal een vaderdag kado maar misschien voor erbij? Alleen even plaatje uitprinten en hup in een lijstje.
Ik heb voor mijn vriend een papakket met boek, en een t-shirt besteld bij ikvader.nl Das een doos met verschillende dingetjes erin.
Ik heb bij Prenatal al weken geleden een pyjama gekocht met een papa teskt (maar aangezien ik zwanger ben weet ik niet meer precies welke tekst ) Máár hij krijgt het morgen, dan is het bijna-vaderdag (oke voor degene die het niet begrijpt.... bijna-vaderdag, bijna-vader zijn)
@DotjePK Vreselijk he, die zwangerschapshersens die niet meer werken ... Wij wonen op een boerderij en lopen vaak op klompen. Ik heb voor papa-in-spe gewone nieuwe klompen gekocht. En ook een paar roze klompjes in de kleinste maat. Die wil ik ook gebruiken om foto's van te maken voor het geboortekaartje.