Pijn pijn en nog eens pijn!

Discussion in 'Zwanger worden' started by xbabyxdx, Aug 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Herkend iemand dit?
    Sinds een paar dagen ( maar vandaag het ergste ) heb ik zo n onderrugpijn, bekkenpijn, onderin buikpijn, en pijn in de zij, en pijn in de liezen richting benen.
    Iemand dit toevallig in het begin van de ZW gehad?
    Wat is dit vervelend zeg pffff
    Je zou bijna denken dat het op bandenpijn lijkt, maar dat kan niet zo vroeg.

Ik heb nog niet getest. omdat ik ze niet in huis heb...
    En mijn NOD was 2 dagen geleden.
    Heb wel meer vage klachten maar die zijn mij nog te vaag om hier neer te zetten.

Heb geen ( op steekjes na ) pijn in de borsten of misselijk of andere typische zwangerschapskwaaltjes.
    Dus zal het geen zwangerschap zijn...... maar wat is het dan wel....

2. liza1991

liza1991 Bekend lid

May 14, 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    He he ,

Wat jij schrijft heb ik ook precies gehad ben. Daar zelfs voor opgenomen geweest. Omdat ze op een gegevenmoment niet meer wisten wat het was of nierbekkenontsteking omdat ik ook chronische blaasontsteking heb of pid . Ik ben heel bang geweest ook omdat ik ooit iets anders heb gehad en dacht dat het daarmee te maken had. Nu achteraf denk io dat het ontpillen is geweest. Ik heb pas sinds 2 maanden dat gevoel niet meer. Maat die pijn hield mij voor de gek waardoor ik telkens dacht ja ik ben nu zwanger. Als je misschien er meer over wilt weten kin je me prive bericht sturen

Xx sterkte

3. xbabyxdx

Bedankt voor je reactie! Nierbekkenontsteking heb ik ook veel gehad. Maar het is een andere pijn.
    Ontpillen heb ik niet omdat ik geen pil heb gehad.
    Wat het dan wel is geen idee.
    Lief dat ik je mag pb-en

4. xbabyxdx

Gelukkig bijna geen pijn meer! Maar toch wel vervelend hoe mijn cyclus loopt hoor...

Eerst 40 dagen toen 38,40,38,38,36 en toen ineens 107 dagen!!! En nou ben ik alweer over de 40 dagen heen.... word je toch moe van! Pffffff hopelijk komt de gynaecoloog met goed nieuws!

Ik heb ook niet bepaald zwangerschapsklachten dus een test doen vind ik wat onzin en zonde van het geld.

Share This Page