Hallo Ik heb even een vraagje, aan het eind van mijn zwangerschap van Milan kreeg ik zwangerschapsvergiftiging. Nu hoor ik verschillende verhalen over weer zwanger worden. (niet dat we dat nu al weer zouden willen proberen, maar het houd me wel bezig) Ik hoor namelijk van verschillende mensen dat ik in een eventuele volgende zwangerschap een verhoogde kans heb om dit weer te krijgen. En zelfs hoor ik dat het niet verstandig is om weer zwanger te worden, en willen echt graag nog meer kindjes als de natuur dit toelaat natuurlijk. Voor Milan heb ik ook een miskraam gehad, zou dit er ook iets mee te maken kunnen hebben, en heb ik echt een verhoogde kans in een eventuele volgende zwangerschap? Alvast bedankt. Liefs Kim
Hoihoi, Theoretisch gezien is de kans iets verhoogd maar in de praktijk zien we vaak dat een tweede zwangerschaps juist beter gaat! Dus laat het je vooral niet weerhouden! Je zit er waarschijnlijk zelf ook beter op om klachten enz te benoemen en de verloskundige houd je ook in de gaten. Imke