voedings BH's

Discussion in 'Zwangerschap' started by Angel Eyes, Mar 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik vraag me af welke maat voedingsBH's ik zou moeten aanschaffen.
    Ik heb nu maat 80 D
    Maar ik heb begrepen dat je borsten explosief kunnen groeien als je bevallen bent en borstvoeding gaat geven.....
    Ben veel te bang dat ik of te kleine of te grote BH's koop.

hoeveel maten zijn jullie gegroeid na de bevalling?

2. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    ik was bij me eerste van 70 B naar 80 D gegaan na de bevalling is dat op 80 D gebleven met de borstvoeding want toen ik stopte waren me boobs in een keer weg :cry: :)

3. lucie

lucie Actief lid

Mar 13, 2007
    335
    0
    0
    Ik begreep bij de speciaalzaak dat je de maat kon kopen die je nu (zwanger hebt). Je borsten groeien explosief, maar met een BH 'houd je ze een beetje in bedwang'. Na mijn eerste bevalling had ik nog geen voedingsbh aangeschaft en toen groeiden ze idd explosief. later 'normaliseerde' ze zich weer wat... Bij de tweede zwangerschap had ik al een voedingsbh (van de eerste zs) 'om ze in bedwang te houden'. Nu had ik niets meer en adviseerde de winkel me gewoon alvast een te kopen in dezelfde maat die ik nu heb. Ik heb een goedkopere gekocht en na de bevalling zie ik wel weer verder. Mara dan heb ik tenmisnte iets.

4. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Valt wel mee hoor. Misschien 1 cupmaatje. En als je last van stuwing krijgt dan past bijna geen bh en dat is ook snel weer over.

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

thnxs meiden!

6. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Bij een lingeriewinkel adviseerde ze om een voedings bh 2 weken voor de uitgerekende datum te kopen.
    Dit omdat de borsten de weken voor die tijd nog behoorlijk kunnen groeien.

Groetjes Senna

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja maar je weet toch niet wanneer je gaat bevallen.

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Ik kom net terug van bv-avond en ik heb gehoord dat je een voedingsbh moet kopen die geheel losgaat zeg maar. Dus niet een gat heeft, bij de hema hebben ze bh's maar als je de bh losmaakt, krijg je een gat waar je kind uit moet gaan drinken en dat zou te klein zijn voor de baby om goed te kunnen drinken.

9. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik heb van zwangerschaps bh's 90D en heb nu van voeding bh's 90E. Ik kon ook 90F aan, maar dat ligt aan de pasvorm van de bh. Ik heb ze bij prenatal gekocht en daar ben ik heel goed geholpen, want ik wist het namelijk ook niet.

10. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik heb in verschillende winkels gevraagd. De ene winkel zei dat je borsten niet meer groeien na de bevalling (stuwing niet meegerekent). En de andere winkel zei dat ze nog wel behoorlijk kunnen groeien. Ik denk dat ik over een paar weken gewoon 2 voedingsbh's haal ( zit ik niet gelijk met een kast vol voedings bh's). Mochten die dan wel te groot te klein zijn kan ik alsnog in een andere maat halen.

Share This Page