Ik heb een aantal dagen geleden echt brute kramp gehad in mijn kuit. En nu doet het nog zeer. Heel mijn been is stijf echt vervelend. Heeft er iemand tips??
Je voet omhoog laten duwen door je man of vriend, of het zelf proberen. Dus tegen de kramp in tenen omhoog duwen. Dat is eigenlijk het enige dat werkt. En mss die douche maar dat heb ik nooit geprobeerd. En vaak gebeurd het ook in bed en als je rekt hoef je je bed iig niet uit.
kon dat maar hahah die is drie weken van huis voor zn werk. Ben helemaal alleen snik snik. hahah heb al tijgerbalsem geprobeerd en zelf met olie gesmeerd maar het wil niets helpen. Erg vervelend/\
Ik had er altijd elke nacht last van en ben bij een paranomale (ofzo) vrouw geweest en die heeft mij er vanaf geholpen! Ik heb er al een jaar geen last meer van! Miss dat er iemand bij je in de buurt zit die dat ook weet??
Kuitkramp kan een teken zijn van te weinig magnesium. Je kunt gewoon vn ide tabletjes kopen en dat helpt ook als een trein.
ik heb er 2 nachten achter elkaar last van gehad. Echt vreselijk die pijn. Mijn kuit (zijkant ervan) schoot steeds terug in kramp. Heb afgelopen nacht een hoofdkussen onder mijn matras aan het voeteneind gelegd en heb nergens last van gehad. Misschien ook wel toeval... Merkte wel dat mijn spatader bij mijn knie weg was. Maar zo gauw ik opstond kwam ie alweer terug.... Denk toch wel dat het goed is als je voeteneind wat hoger ligt....
ik heb er speciaal spul voor gehaald op advies van de vk dat kan je er gewoon opsmeren, helpt prima ik zal morgen even kijken hoe het heet... en dan laat ik het hier wel weten
Sinds ik zwanger was van de eerste heb ik ook veel last gekregen van kramp in mijn kuit(en), voornamelijk snachts, mijn tip klinkt misschien een beetje gek, maar bij mijn zus en bij mij helpt het, een stuk Sunlight Zeep onder je matras leggen. Of wat ik ook vaker heb gehoord is een ijzeren vijl onder je bed met de punt naar het noorden.
Dat van die zeep heb ik vaker gehoord en dat van die vijl ook: baadt het niet dan schaadt het ook niet toch??
Waar zit magnesium in, ik heb namelijk erg vaak last van kuitkramp en het is erg pijnlijk. Om nou te gaan douchen midden in de nacht zie ik niet zo zitten, aangezien ik al erg weinig slaap. Groetjes sandra
Deze hoorde ik van schoonzus. Zij had ook last van krampen. Ze moest van de vk tomaten eten. Ze at dus dagelijks salades met tomaat erdoor heen en het hielp. Ally
Veel melk drinken. En op de gym groep hoorde ik een stuk zeep bij je voeten leggen, maar ikzelf vond het een vreemde tip.