kramp

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door didi1981, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. didi1981

    didi1981 Lid

    11 aug 2008
    36
    0
    0
    juf
    emmen
    Haj, ik heb een vraagje, ik heb af en toe last van een soort kramp in mijn buik, het is niet heel pijnlijk ofzo maar wel lastig. Het trekt vaak ook door naar onder, naar me liezen, als ik dan even ga liggen trekt het weer weg. Is dit normaal ( is me eerste zwangerschap en ben af en toe nogal onzeker, ben trouwens 20 weken zwanger ) ?

    En ik heb nog een vraagje, waarom ligt een kindje te diep in de buik, komt dit vaker voor ( kwamen we achter bij de 20 weken echo, die om die reden nog een keer moet, als een arts zegt dat alles normaal lijkt kan ik dan een beetje rustig naar die volgende 20 weken echo, want als er echt iets ergs was dan hadden ze dat toch wel kunnen zien, sorry dat is dus nog een vraag. Maar dat ik zo onzeker ben komt omdat we vanaf de eerste echo nogal in onzekerheden hebben gezeten door een neklpooi die iets dikker was en toen een vlokkentest heb gehad en dat heeft me allemaal zo doen schrikken... dat ik af en toe nog steeds heel onzeker en bang ben :(

    groetjes Didi ;)
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Didi,

    wat jij beschrijft is bandenpijn, is onschuldig en komt vaak voor.
    Een kindje kan inderdada diep in de buik liggen dat is afhankelijk van hoe je baarmoeder ligt. Dat is geen probleem. Alleen kan dan soms niet alles goed in beeld worden gebracht bij de echo en daarom laten ze je dan terugkomen, geen zorgen dus!

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina