hallo ik heb even een vraag ben nu 32 weken zwanger en heb de hele dag door ontzettende zweetaanvallen ik zweet niet de hele tijd door maar komt ineens opzetten herkennen jullie dit? maak me misschien weer druk om niks hoor maar voel de beeb ook weer weinig vandaag vrijdag nog naar de verloskundige geweest mdat ik onze druktemaker dus ongeveer 3 dagen veel minder voelde dit kwam omdat hij met zn hoofdje naar beneden was gedraaid aangezien mn placenta voor de buikwand ligt kon het zijn dat hij tegen een stuk aantrapt wat wat dikker was nu voelde ik hem van het weekend wel weer goed en vandaag weer minder nu komen die zweetbuien en hoofdpijn er ook nog eens bij waarschijnlijk maak ik me veel te druk hoor maar was benieuwd of iemand dit bekend voorkwam liefs kim
Dat hevig transpireren ineens herken ik en dan vooral als het warm is of ik druk ben. Volgens de gyn komt het omdat je een extra kacheltje bij je draagt en is het niets ernstigs alleen lastig.
Ja ik heb dat ook gehad, vooral rond die weken. Volgens mij ook hormonaal hoor. Net als een opvlieger in de overgang zeg maar. Niks ernstigs dus, alleen wel lastig (vond ik).
Oh ok, ik moet straks naar de VK dus ik zal het nog eens navragen. Maar ik heb er vooral snachts heel veel last van, ik zweet zowat me bed uit....raam open en alles, maar niets helpt. En ook overdag ineens bloedjeheet...
ja dat heb ik ook word ik wakker in de nacht en vraag ik me af waarom mijn bed zo nat is (vruchtwater??) maar nee, gewoon zweet dus
oke bedankt voor jullie reacties ben gelukkig niet de enige heb t ook vaak als ik rustig op de bank zit en idd denken dat je vruchtwater verliest maar nee je zweet gewoon de douche wordt hier iig meerdere keren op een dag gebruikt hihi bah ik voel me dan zooo vies he liefs kim
Ik had die aanvallen in combinatie met een zware blaasontsteking (daarbij ook pijn in het hoofd en in de rug). Had dan geen koorts maar was gewoon helemaal nat van het zweten.