Hoi, Ik kan niet meer slapen heb iedere nacht kramp in mijn buik zeurende pijn, het komt en gaat weer wanneer ik vooral omdraai. Hoelang gaat dit duren zo want ik kan echt niet meer slapen, zijn hier meiden die er ook last van hebben? groetjes, ANGEL24
ja sorry ik heb helaas geen opbeurend verhaal voor je, ik doe dat al vanaf wk 32 en tot op heden. dus ik denk als die kleine er is....dan pas is t over, maar t is reuze vervelend
vind het heel vervelend om te zeggen maar volgens mij slaapt niemand nog fatsoenlijk met 35 weken door pijn. pas als je bevallen bent is het over. sterkte met de laatste loodjes!
Er komt vanzelf wel weer Wel een goede nacht hoor. Hier ook de meeste nachten wakker doorgebracht met af en toe een goede nacht.
je moet misschien blij zijn dat je totnutoe wel lekker geslapen hebt.hier tot 7 maanden nauwelijks geslapen. wakker gelegen door de hormonen. nu lukt me tussen de krampjes, plaspauzes en steekjes toch een beetje te slapen.gewoon volhouden. tijd gaat heel snel in de laatste weken vind ik. succes!