Ik was een beetje rond aan het speuren op youtube, tot ik dit leuke videootje tegenkwam. Dit stelletje had hun eerste echo met 8wk. Ze dachten dat ze 1 wondertje kregen. Tot op de echo met 18wk blijkt dat er 2 wondertjes zijn! Hoor de reacties van de vader, haha geweldig!!!! Hij is helemaal blij. En de moeder is volgens mij een beetje in shock. YouTube - Jeff and Alison ultrasound 18 weeks, surprise! its twins!
"OH MY GOD" hahaha, echt leuk filmpje ja!! Volgens mij zou mijn vriend een hartverzakking krijgen als het er 2 waren gebleken
Wat een superreactie van papa zeg!! mama stelt alle vragen en papa blijft maar lachen, hahaha te leuk gewoon
Geweldig! Geen ander woord voor.. ik zit gewoon met tranen in mijn ogen.. wat heerlijk (hormonen he?)
Wat gaaaaaf!! Hier ook een bigsmile en hormoon-tranen.. En stiekem proberen te kijken welk geslacht t dan was hihihi.. hoezo nieuwsgierig!
Wat een geweldig filmpje is dit. Doet me denken aan onze eerste echo. Wij kregen ook te horen dat het een tweeling was. Ik was zo zenuwachtig dat ik niet wist of ik moet huilen of moest lachen. Mijn man die donderde bijna om.