kramp!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama1978, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, heb zo slecht geslapen! Ik heb enorme ongesteldheidskramp al de hele nacht. Het voelt heel vervelend. Ik voel de kleine ook heel weinig (voel 't nog wel hoor), maar wat kan dit zijn? Indalen ofzo? Hoort dit erbij, of moet ik de vk bellen?
    Het liefst blijf ik in bed met een warme kruik, maarja, mijn kleine meid wil ook aandacht.

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    dit kunnen idd indalingskrampen zijn, ik heb daar ook heel veel last van gehad. meestal voel je de kleine dan een stuk minder doordat die zijn/haar krachten spaart om in te kunnen dalen.
    maar ben je erg ongerust, altijd vk bellen.

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik zou ook zeker even de vk bellen. die kan je veel beter helpen. dan hoef je niet zo in onzekerheid te zitten.

4. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb idd even gebeld en ze kwam meteen langs. Ik moest naar het ziekenhuis voor allerlei onderzoeken (ctg, echo, urineonderzoek) maar alles was gelukkig goed. Vandaag ging het al stukken beter, heb de kleine vannacht veel gevoeld. Toch moest ik vandaag nog een keer voor een ctg en gelukkig was alles weer goed. Nu moet ik weer bellen als het minder gaat, an moet ik ws elke dag voor een ctg, maar gelukkig nu nog even niet. Ben wel blij dat alles zo goed gecheckt wordt meteen. Neemt toch een stuk onzekerheid weg.

Deel Deze Pagina