Hallo meiden, Ik heb informatie nodig en hoop dat jullie me kunnen helpen.. Vanmorgen vroeg werd ik wakker van een verkramping die in niets leek op ongi krampen. Dit was een hele pijnlijke verkramping van mn baarmoeder en het leek wel op een harde buik, maar da een hele pijnlijke. Ben naar het toilet geweest omdat ik dacht dat het dan minder zou zijn, maar helaas.. Op mijn zij was het redelijk te doen, maar op mijn rug slapen ging totaal niet. Gistermiddag heb ik een druppeltje roze verloren en gisteravond voelden mijn liezen heel weeïg aan. Zit nu 2 dagen voor nod. Iemand dit al vaker meegemaakt of enig idee wat dit kan zijn?
Hoi hoi Ik heb dit eerder gehad in februari. Bij mij kwam dit echter door het ontpillen.. Ben nou weer gestopt met de pil en verwacht dat ik deze klachten weer krijg ... Veder weet k t ook niet Liefs
Ik heb het ook gehad... bij mij bleek het innesteling.. Deed ongelovelijk veel zeer toen.. Ik hoop het voor je!
Ik heb dit ook een keer gehad en de arts in het ziekenhuis vermoedde dat het een eisprong was. Maar 2 dagen voor NOD, als je die zeker weet, dan is dat natuurlijk niet logisch