Hoi Allemaal, misschien een hele domme vraag, maar is het heeeeeel slecht om te roken tussen nod en eisprong?? want eigenlijk weet je de eerste twee weken nog van niks. Dan bedoel ik niet een heel pakje wegpaffen maar gewoon 1tje na het sporten.
Je bedoelt dan tussen je ongesteldheid en je eisprong? Voor de vruchtbaarheid zal t niet heel goed zijn. Maar je kan dan toch niet zwanger zijn, dus voor de vrucht ook niet slecht lijkt mij? (want die is dr nog niet). Of zie ik dit verkeerd? Helaas maak ik mij hier ook wel eens schuldig aan...
Haha, nee ik bedoel eigenlijk.... tussen de eisprong en de NOD. Dus als je nog in de onzekere periode zit Ik voel wel steken die ik normaal niet voel, dus er is een kans op zwangerschap, maar wellicht komt het omdat ik er nu meer op gefocust ben. Dus tussen eisprong en NOD. Dag 14-28 van de cyclus. Alcohol is slechter geloof ik. Daar ben ik dan ook radicaal mee gestopt.
ach meiden we weten allemaal dat roken slecht is voor ons ook ik Ik kon er ook niet mee stoppen tot ik de test met 2 dikke strepen in handen had en toen heb ik er dus geen 1 meer aangeraakt, en dan heb ik het dus wel over een pakje per dag Als het je heel veel strees geeft om dat 1e sigaretje op te geven zou ik het niet doen stress is ook niet gunstig voor een evt zwangerschap veel sucses hoop op dikke strepen voor jullie
Als je niet zeker weet of het goed is, kun je beter helemaal stoppen. Ik heb 15 jaar heel stevig gerookt. Maar zodra mijn man en ik ervoor wilden gaan, ben ik van de ene op de andere dag compleet gestopt... Op die manier hoefde ik niet pas te stoppen als het raak zou zijn. Is niet alleen beter voor als je toch zwanger mocht blijken te zijn, maar is ook beter voor je eigen gezondheid en vruchtbaarheid.... Roken kan net zo erg zijn als een glas alcohol... En dat de stress van het stoppen slecht zou zijn voor de vrucht is onzin... roken is slechter. Ik ga nu niet de gigantische anti-roker uithangen, iedereen moet het zelf weten... Persoonlijk vind ik het geen groot offer om de sigaretten te laten staan voor de kans op een kleine.