Eiwittig slijm (waar je draden van kan trekken tussen je vingers en dus helder is van kleur) duidt op vruchtbaar slijm dat je eisprong eraan komt.
Nou, dan zal je ei er nu aan gaan komen en heb je dus een langere cyclus dan normaal. Wellicht is je eisprong dan morgen of overmorgen en zal je nod op 13-14 maart zijn (ipv de 8 die je dacht).
Gelukkig niet de enige die misselijk word,be nu al de z2de dag misselijk eerder geen last van gehad...
Rogijuli, waarschijnlijk niet. 14maart maar gewoon 8 maart.. ik verdenk mezelf van een te korte lutale fase... aangezien ik nog nooit een cyclus heb gehad van 28+
Q hoe was je lf in de vorige rondes dan?, ik weet van mijzelf dat deze bij mij, maar 9 a 10 is door tempen en positieve ovutesten. Wat geeft je ovutesten nou aan?
Dan zou ik je nod echt pas over minimaal 14 dagen zetten. G ebruikje altijd ovutesten of nu voor het eerst?
ik gebruik nu voor de 2e keer ovu testen.. alleen mijn cyclus zoals ik al eerder zei die is nooit langer dan 28dagen, enkele keren wel KORTER geweest...
Dan hoef je geen kortere lfte hebben, maar kan je gewoon je ei eerder hebben gehad. Wat veel waarschijnijker is, want meestal blijft je lf zo goed als gelijk
lara, oh oke maar ik heb getest met ov sticks, en tempratuur maar geen eisprong gemeten :S ik vind me lichaam raar