Ik ben dus donderdag ongi geworden, maar de helft minder als anders. Het was ook van korte duur, namelijk de vrijdag nog maar weer de helft minder en gisteren nog een klein beetje. Ik ga er maar van uit dat het gewoon ongi is geweest en misschien dat ik nog die test ga doen je weet maar nooit. Zelf ben ik december gestopt met de pil maar pas eind januari willen we zwanger worden. Vorige cyclus was het precies hetzelfde ook weinig en van korte duur... zal wel aan het ontpillen liggen denk ik. Hebben meer meiden hier last van?
nee ik kan daar niet over meepraten. ik ben al zo'n 1,5 jr van de pil af.. misschien anderen wel.. succes
nou meiden vandaag ongi geworden dus denk ik dat daar me krampen en misselijkheid vandaar kwamen. dus weer nieuwe ronde nieuwe kansen liefs patricia
Ook ik heb veel last van krampen, het begon twee dagen na mijn eisprong. Sinds gisteren ben ik zelfs al begonnen om lichte paracetamol te slikken, zo erg werd het. Ik kon er s'nachts niet van slapen! Maar bij mij zijn het niet alleen krampen maar ook heb ik wat last van bruine afscheiding, hier zal wel een ong. achter aan komen. Toch blijf ik hopen omdat het bruine afscheiding is? Hebben meer dit?
peetje heb je al weer getest? was hij nu duidelijker positief? ik vind hem wel duidelijk hoor je test! ik ga voor je duimen! xxxx Swiggy