lichte paniek...ff van mij afschrijven

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlindertje27, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik moet dit van mij af schrijven, want het houdt me flink bezig...maak mij zorgen. Mijn achtergrond: op dit moment nog geen actieve kinderwens, omdat ik eerst mijn thesis afgerond wil hebben. Tot voor kort cycli van gemiddeld 12 dagen (volgens gyn door PCO, in verleden deze diagnose ook al gehad)...in afwachting van bloedonderzoek, en over een paar weken een uitgebreide echo om andere dingen uit te sluiten....

Maar vorige week, heel bizar...midden in de nacht schrik ik wakker, op het moment dat mijn man in mij klaarkomt...ik maak hem wakker, hij schrikt en dacht dat hij droomde. Ik ook... Wij hadden al in tijden geen seks meer gehad, door mijn korte cyclus, en de sporadische keer dat wij seks hebben is het veilig en beheersd. Dit was dag 15/16 van mijn cyclus...ook al sinds een paar maanden niet meer voorgekomen...jeeh en nu zit ik al op dag 22, en begint het mij toch flink te benauwen...het zal toch niet zo zijn dat ik zwanger ben? Het enge hiervan is dat onze zoon ook op soortgelijke wijze verwekt is geworden: oerdrift, instinct? Pff...kon ik nu maar al een test doen om een zwangerschap uit te sluiten....nog een week wachten....:(

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wat spannend zeg!! Laat je het even weten als je getest hebt??

3. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zeker....volgende week woensdag of donderdag gaat er getest worden, al hoop ik dat ik voor die tijd weer ongesteld ben...(werd gek van steeds ongesteld zijn, maar nu kan het niet snel genoeg komen...)

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Dus jullie sexen in jullie slaap? Want jij word wakker terwijl hij in je klaar komt waarop jij hem wakker maakt haha

5. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vind het zelf eigenlijk helemaal niet grappig...ik snap wel dat dit humoristisch overkomt...maar serieus dit is gewoon freaking bizar, en mijn man en ik voelen ons er behoorlijk onzeker door.

6. Joy2

Joy2 Niet meer actief

what the ... :$

normaal zou ik duimen voor een posi test, maar dat heb je liever niet dus dan zal ik duimen dat je ongi word ;) sterkte

7. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Jeetje wat bizar, heb weleens gehoord dat iemand seks kan hebben terwijl diegene slaapt maar dat je allebei aan het seksen bent terwijl je slaapt vind ik pas echt opmerkelijk.

Sterkte met het afwachten..

8. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, wat lijkt me dat schrikken, zeg...! Het rotte is dat je onderbewuste soms dingen doet die je 'wakker' zo hard probeert tegen te houden, maar dat komt in jullie geval dus nu niet zo lekker uit.

Ik duim mee voor een snelle ongesteldheid.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat apart....

Dus jullie dromen beiden dat jullie met elkaar aan het seksen waren en nu denk je zwanger te zijn door die droom?

Ik snap het niet helemaal...

En jullie zoon is ook verwerkt toen jullie beide sliepen?

Een soort onbevlekte ontvangenis ofzo?

Kun je het wat beter uitleggen misschien, want ik probeer je te begrijpen, maar ik kan je niet volgen.

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Maar wil je nu zwanger worden of niet? Zo ja dan heb je toch geen reden voor onzekerheid

11. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    @ Be Happy: zoals ze het schrijft hadden ze dus daadwerkelijke seks, terwijl ze beiden sliepen.

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hahaha :)

13. Be Happy

Okey, soort van tegelijk slaapwandelen, maar dan sexen zeg maar.
    Nu snap ik het!

Jouw zoontje is ondanks PCO en schildklierafwijking spontaan verwekt, las ik.

Maar je bent nu dus bang om zwanger te zijn? Heb je ook enig idee of je rond je eisprong zat?

Wil je wel graag een tweede kindje?

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ze weet niet of ze rond een eisprong zat want ze had steeds een hele korte cyclus van 12 dagen, dus eigenlijk was ze constant ongesteld. Nu heeft ze dus ineens een lange cyclus wat kan betekenen dat ze zwanger kan zijn. Dat is iig wat ik ervan begrijp.

TS wat bizar wat jij omschrijft. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat een van de 2 niet eerder wakker werd. :$
    Voor jou duim ik dat je menstruatie snel komt, al zou het wel een heel mooi wonder (en verhaal) zijn wanneer je ondanks PCO enz. spontaan zwanger raakt, terwijl je sliep hihi

15. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Ken dit enkel van uit een uitzending van dr oz!!!!

Zo nu lees ik het echt. OOh meid, dat is schrikken. Toevallig werd een baby zo verwerkt, bij een persoon dmv deze aandoening.

Hopelijk wordt je ongesteld meid

16. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Voor de dames die dit grappig vinden

Lees maar wat het inhoudt

Sexsomnia

17. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee, ik was niet bewust bezig met seks (en mijn man ook niet)...op een gegeven ogenblik droomde ik hier wel over, en toen mijn man in mijn klaar kwam schrok ik dus echt wakker (wij lagen lepeltje, lepeltje)...mijn man draaide zich om, deed zijn broek omhoog, en sliep verder...hij reageerde niet op mij, toen heb ik hem wakker geschud. Hij schrok, helemaal versufd...he, dit kan niet, dacht dat hij droomde dat hij seks met mij had...hij geloofde mij pas toen hij het prutje zag...

Ik heb geen idee of ik een eisprong heb gehad. Zat wel op dag 15/16 dus zou wel mogelijk zijn. Bedoel ondanks PCO (en hypothyreoidie) spontaan zwanger geworden en gebleven, dus heb wel eisprongen...alleen niet zo vaak en onregelmatig.

Mijn man en ik willen graag een tweede kind, maar niet nu...

18. Be Happy

Ik vind het helemaal niet grappig hoor, maar heb er nog nooit van gehoord. En als je het niet kent, komt het ongeloofwaardig over.

Vandaat dat ik ook even om meer uitleg vroeg.
    Nu heb ik dus weer wat geleerd en ben ik ook weer wat wijzer!

19. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    TS wat bizar wat jij omschrijft. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat een van de 2 niet eerder wakker werd. :$
    Voor jou duim ik dat je menstruatie snel komt, al zou het wel een heel mooi wonder (en verhaal) zijn wanneer je ondanks PCO enz. spontaan zwanger raakt, terwijl je sliep hihi[/QUOTE]

Het enge van dit alles is dat onze zoon door een soortgelijke situatie is ontstaan...alleen toen was het wel gewenst (en het is iets wat mijn man en ik toch liever voor ons zelf houden, alleen nu moest ik het kwijt, kan hier niet mij terecht bij mijn vriendinnen of familie...te privé)...vervolgens heet het zich nooit meer voorgedaan...tot vorige week dan, nacht van dinsdag op woensdag.

20. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thnx Soura....dacht dat mijn man en ik abnormaal waren, komt dus toch vaker voor...maar maakt het er niet minder eng op....misschien toch over de drempel heen, en het bespreekbaar maken met ha of zo....

Deel Deze Pagina