Hallo Dames, Misschien een beetje een raar vraagje. Ik heb altijd wel zo'n 2 haren per tepel zitten, nu sinds 2 dagen ofzo heb ik ineens veel meer haar rond mijn tepels, heel bizar. Is er iemand die dit herkent of weet waar dit vandaan komt? Ik vind het heel bizar. Alvast bedankt voor het meedenken!
mischien omdat je nu waarschijnlijk bezig bent met zwanger worden kijk je wat vaker naar je borsten al blauwe aderen donkere tepel ik in iig wel valt het nu mischien meer op? heb zelf ook wel de ene keer een haartje Zitten en de andere keer zag k 3 zwarte haren!! weet echt niet waar dit mee te maken heeft
Bedankt voor je reactie. Ik geloof dat het niet het te maken heeft, met dat ik er nu meer op let, ik haal de haren er al jaren uit en dit heb ik nog niet eerder gehad. Ik probeer niet te letten op alle (mogelijke) symptomen, om teleurstelling te voorkomen (is nog best lastig ). Ik weet ook niet of ik dit als symptoom zie, maar vind het vooral raar.
Ik heb ook al jaren last van één donkerder haartje rond mijn tepel. Ik trek ze altijd uit met een pincet. Ben blij dat ik niet de enigste ben.
heb ik ook last van! ik scheer ze der altijd af, heb bij beide tepels 3 zwarte haren...haha! borsthaar! en ook op me buik onder me navel een paar zwarte haren...
Ik heb ook wel wat donshaartjes maar die laat ik gewoon zitten behalve die ene vervelende zwarte die trek ik er meteen uit als ik hem zie zitten bij mijn tepel. Ik heb ook van die zwarte haartjes onder mijn navel gekregen tijdens mijn zwangerschap en zijn helaas nooit meer weg gegaan die trek ik er ook met een pincet op ik plak er een hars strip op. Geloof niet dat het ooit nog weg gaat.
Ik heb ook regelmatig (zeker 2x per week) 1 of 2 donkere haren rond mijn tepelhof. Maar ik ben sowieso flink behaard, dus daar kan het ook aan liggen! Net als op mijn kin. Liefs,
Maar hebben jullie ook meegemaakt dat het ineens veel meer werd? Ik heb er altijd wel een paar, maar nu ineens echt super veel meer.
Ik heb ze helaas ook al heel lang.. 2 vervelende haartjes aan de bovenkant van mijn linker tepel. Vind het maar raar!
@Lieflief: Bij mij is het weer meer geworden na anticonceptie (Bij jou misschien ook na het ontpillen nu?) Ik snap ook wel het aankaarten van PCOS eerder in dit topic. Overbeharing is wel een kenmerk en kan door anticonceptie verminderd worden. Tot je ermee stopt, that is. Ik heb nu van die lelijke stugge haren, die trouwens ook érg snel ingroeien.
Ik ben al een jaar van de pil af, dus ik vermoed niet dat het daardoor komt. Ach, ik heb er verder geen last van, behalve dat ik het niet mooi vind.
Ik heb er niet meer gekregen, ik kreeg juist meer haren op mijn kin van de AC, heb daarom ook op een geven moment gevraagd naar eentje met minder hormonen, en het is toen wel iets minder geworden. Bij mij is het juist dat ik er mínder last van heb, nu ik gestopt ben met AC. Liefs,
Haha ik heb dit ook al heel lang, 2 donkere haartjes links boven...durf er nooit iets over te zeggen, blij dat ik niet de enige ben
Ik had er vroeger een paar, daarna door slikken van Diane niet meer en toen ik daarmee stopte kreeg ik er na verloop van tijd een stuk of 5 terug.
Hier ook haartjes!! 1 tip: niet scheren!!!! Gewoon met een pincetje, is echt niet pijnlijk (als je het een voor een doet) Ik heb ze ook wel eens wat meer maar het wisselt gewoon nogal. Soms 1 soms 5... En nu dan eindelijk zwanger maar geen donkere tepels, geen bobbeltjes, geen extra haartjes, alleen wat grotere (en mega gevoelige borsten) Succes, hopelijk wordt het snel weer minder!!
ik heb dit dus ook, (ook had ik het al tijdens AC) maar het is niet meer geworden, 2 haartjes altijd op linker tepel, trek ze eruit met pincet, doet inderdaad geen pijn, maar over dat PCOS gesproken, ikkreeg helemaal de koude rillingen,... KAN HET ECHT DAT ZIJN? nu kan ik niet meer slapen.... ik ben juist al zo bang dat ik moeilijk zwanger kan raken (ookal ben ik pas ronde5).. ik ben zo bang dat ik verminderde vruchbaarheid heb of pcos of andere enge dingen, ben nu echt bang ben wel blij dat ik dus niet de enige ben met dit ik schaamde me er best voor!
Shy girl, als ik jouw reacties lees krijg ik sowieso het gevoel dat je écht te hard stresst hoor meid. Het kán een kenmerk zijn, maar dat is het vaker niet dan wel