Heel normaal begin van je zwangerschap.. niet teveel gaan piekeren en probeer te genieten van dit wonder
Ja had ik week 4 en 5 regelmatig, nu wordt het minder naar mijn idee... Of ik ben het gewend nu haha schijnt er bij te horen... Er gebeurd nu zoveel in je baarmoeder! Geen
Dank jullie wel. Ben na 4 jaar zwanger en het voelt zo onwerkelijk. Ik koester dit kindje zo ontzettend! Maar jullie zullen als geen ander weten hoe het voelt.♡♡
Hier hetzelfde . Ik heb al een dochtertje van 6 en was sinds oktober 2012 alweer bezig voor een 2de. Ik had al onderzoeken gehad van gyn en had nu maandag het pakketje opgehaald bij de ha om het zaad van mijn vriend te laten testen. Maar ik ging toch twijfelen want naar mijn gevoel klopte er iets niet en vanmorgen positief getest jayyyy later in de middag nog 1 gedaan voor de zekerheid en ook die gaf positief dus helemaal blij. Maar onzeker... bij mijn 1ste had ik naar mijn idee nergens last van maar ja is ook alwee zo lang gelee en nu steeds een soort ongi kramp maar zoals ik lees hoort het erbij. Verder heb ik wat gevoelige borsten maar wel zere tepels.
Ik heb het ook en het maakt me ook heel onzeker! Ik weet wel dat het erbij kan horen, maar toch is het zooooo spannend allemaal..
Ik ga morgen bellen voor afspraken te maken pff kan nu al niet wachten om het hartje überhaupt te horen haha. Jullie trouwens ook feli allemaal. Jullie al een afspraak staan?
Ik mag 9 juni dat is de eerste dag na onze vakantie. De 30e gaan wij nog op vakantie en ze vonden dat net te vroeg...