Hi Meiden! Ik plaats mijn vraag even in dit topic omdat ik op zoek ben naar ervaringen van de zwangere dames Mijn vriend en ik zijn bezig zwanger te worden. Inmiddels in ronde 5 en in deze ronde zijn er een aantal dingen opgevallen die ik nog niet eerder gehad heb namelijk; - Ovulatiebloeding (6 t/m 10 mei, soms rood verlies andere dagen bruin - Innestelingsdip in temp 0p 11 en 12 mei - Gister, 12 mei wat roze afscheiding/slijm in mijn slipje, verder geen verlies gehad. Vanmorgen was mijn temp weer hoog (zie kaartje hieronder). Ben erg benieuwd of er dames zijn die dit herkennen en in die ronde ook zwanger waren/zijn? Alvast bedankt voor de reacties en een fijne zonnige dag vandaag
Een ovulatiebloeding had ik niet. Wel wat bloedverlies bij de innesteling op dag 9 (incl temp-dip gevolgd door een flinke temp-stijging) en dag 10 had ik een positieve test. Ik testte op die dag al omdat het mijn NOD was. Ik heb een korte lf van 10 dagen en ik was in de war omdat ik dacht dat ik ongesteld had moeten zijn na mijn temp-dip. Aangezien mijn temp die ochtend weer flink gestegen was en menstruatie niet doorzette besloot ik in de namiddag te testen. Ik denk dat je nu nog weinig zeggen kunt, het kan simpelweg nog alle kanten op. Ook bij het innestelen kan het nog mis gaan. Uiteraard hoop ik voor je dat het een zwangerschap betekent! Succes met wachten!
Ik heb 3 dagen ''lang'' een ovulatiebloeding gehad en 5 dagen voor NOD een veeg rood bloed en zie onderschrift.. Blijft natuurlijk spannend, kan alle kanten nog op.. Killing dat wachtbankje, succes!
Hi meiden, Dank voor jullie reacties! Het wordt inderdaad gewoon afwachten dus dat blijven we netjes doen hihi..