kramp

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door lucky, 23 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Onze knul heeft na de flesvoeding ontzettend veel last van kramp. Het is zo zielig om te zien. Gisteren had hij het ook en toen hebben wij hem gemasseerd, toen hoorde je een plopje en toen kwam er ontlasting. Nou, zoveeel heb ik bij hem nog niet gezien. Je zag de opluchting op zijn gezichtje staan. Nou had hij het vanmorgen alweer, zijn er moeders die tips hebben om dit tegen te gaan? Alle tips zijn welkom.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je hebt het zelf al uitgevonden: massage!

3. Hier hielp een warme pittenzak goed. Even lekker op het buikje leggen totdat ze weggezakt zijn.

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier werkte ook het fietsen met de beentjes en Cinababy van VSM werkte bij Jasmijn ook heel erg goed. Dat heeft ze niet vaak gebruikt, maar als we het gebruikte dan hielp het ook meteen. Succes! Is niet leuk om je kleine zo te zien!

groetjes Kirsten

5. augustus

augustus Niet meer actief

Hier helpt fietsen met de beentjes en solgar abc dophilus poeder...

6. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Gisteren bij de kinderarts in het ziekenhuis geweest en de klachten voorgelegd. Vanwege de moeilijke bevalling en al het geen dat er bij kwam kijken is het heel normaal dat hij zo een last heeft van kramp. Het is dus het gevolg van. Mijn verhaal staat bij het onderwerp bevallingsverhalen. Misschien is het dan wat beter te begrijpen. Er is helaas niet veel aan te doen. Het enige is om hem in de baarmoederhouding te houden dat is voor hem een veilig gevoel. Het helpt wel. Groetjes lucky.

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Sorry, maar dat vind ik een kluitje-in-het-riet-actie van je kinderarts!

Ook al hebben jullie een moeilijke tijd achter de rug, dan is het nog niet nodig om moeilijkheden maar gewoon te accepteren! Want er zijn manieren om krampjes draaglijker te maken, ook al horen ze er vaak bij.

Gezien jullie moeilijke start, heb je al eens aan KISS gedacht? Zeker een bezoekje aan een osteopaat waard!

8. Eendje 567

Eendje 567 Actief lid

24 jan 2008
    176
    0
    0
    Onze knul had ook enorm veel last van krampjes, ik had een hangmatje in zijn box en daar legde ik hem na de fles altijd even in....gegarandeerd een volle luier binnen 15 minuten. Misschien helpt het?

Deel Deze Pagina