Hallo, Iemand vertelde dat diclofenac wel gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap. Kom dit net tegen op het net: Zwangerschap Gebruik Diclofenac NIET als u zwanger bent of binnenkort wilt worden. Het kan schadelijk zijn voor de baby. Meld het in elk geval aan uw arts of apotheker zodra u zwanger bent of dit binnenkort wilt worden. Zo mogelijk kunt u (tijdelijk) overstappen op een ander middel, dat u wel veilig kunt gebruiken. Heeft iemand wat anders van de arts gehoord? groeten
Ik heb het ook gebruikt ondanks dat ik zwanger wilde worden of ben. De dokter zei dat het mocht en vooral in de laatste maanden van de zwangerschap meer gevaar oplevert, de eerste maanden mag in overleg met je arts natuurlijk!
Hoi diclofenac is een ontstekingremmer en ook wel pijnstiller weet ik van mijn werk ik weet echter niet de gevolgen ervan tijdens gebruik geduurende de zwangerschap. Ik zou het even overleggen met je ha. Succes!
Dan sluit ik deze. @OemOethmen: de kraamverpleegkundige heeft ook geantwoord. Lees het maar eens! Lotte