Goede morgen! Ik heb gister een redelijk druk dagje gehad en vannacht echt enorm slecht geslapen. Ik werd wakker van behoorlijke buikpijn/kramp. Net of je naar de wc moet ook. Dat ben ik toen gegaan (heb ik nooit snachts) dus daarna was pijn even 15 min weg. Vervolgens kwam er weer zo'n pijngolf. Ik herken dit niet van de eerste zwangerschap en vindt het helemaal niks want ben 30 weekjes nog maar. Ik ben na twee uur nog even in slaap gevallen en toen ik wakker werd had ik weer zo'n krampaanval. Ben weer naar de wc geweest en moest ook echt weer. Normaal ga ik 1x in 3 dagen en nu 2x op éen nachtje. Nu nog lichte krampjes onderin. Herkent iemand dit?
Ik heb het toevallig gisteren avond gehad! 3x naar het toilet voor de grote boodschap, maar het was wel dun... denkmdat ik gewoon een virusje heb opgepikt, heb vannacht nog wel een beetje krampjes gehad, maar nu is het wel over. Vond het ook wel even eng! Maar valt mee gelukkig... Het zou trouwens ook een blaasontsteking kunnen zijn... mocht je klachten houden even contact opnemen met huisarts of verloskundige... Of misschien met indalen te maken hebben?