Zwangerschapsbroeken met hoge rug?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kannietslapen, 13 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kannietslapen

kannietslapen Actief lid

12 mei 2012
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vier zwangerschapsbroeken besteld bij miss etam, maar alle vier zaten ze niet lekker. De rug was te laag. Ik ben vrij lang en heb overgewicht. Ik draag normaal alleen (spijker)broeken die hoog sluiten. Want als hij te laag zit zakt hij altijd naar beneden.

De broeken die ik tot nu toe gepast heb waren aan de achterkant te laag, waardoor ze de hele tijd afzakken. Ik heb broeken nodig die over de heup gaan (want heb een vrij platte kont ;)

Wie herkent het probleem en heeft tip?

2. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Haha, wat grappig.. ik ben juist erg klein, ook wel wat te zwaar, maar alle positiebroeken die ik tot nu toe heb gepast zijn veel te hoog en staan uit, terwijl ik wel de goede maat heb. Misschien kun je bij Miss Etam kijken, die zijn volgens mij wel hoger dan gemiddeld. Veel succes!

3. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Haha, sorry ik kan echt niet lezen geloof ik.. zie net dat je miss etam heb geprobeerd ;).. mmm, dan heb ik geen tip.. sorry

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik denk dat alle positiebroeken juist laag zijn, met de band om over je buik te doen. Ik ken het probleem, en moest echt even wennen in het begin. Liep ook constant mijn broek op te hijsen (nog steeds een beetje) totdat ik doorkreeg dat er elastieken in zaten :).

Ik vind het juist vervelend dat de broeken te hoog zitten, dat zit niet meer lekker om mijn buik, knelt af.

Overigens ben ik 1 maat kleiner gegaan in positiebroeken. Mijn gewone maat was helemaal te groot, waar zelfs de elastieken niet konden helpen.

Ik zou het anders even 1 maatje kleiner proberen en anders een grotere maat van de normale broeken.

5. keetling

keetling Actief lid

3 feb 2009
    215
    1
    0
    Noord-Holland
    Ik heb een paar broeken bij bellyfashion besteld van het merk Fischer en die zitten qua rug ook hoog.

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Misschien idee om op grote maten afdeling te kijken in kledingzaak? Heb daar zelf een stel zomerbroeken vandaan(en tuniekjes). Heb maar 2 positie-spijkerbroeken, rest is allemaal grote-matenkleding(of stretsch). Ben zelf ook lang 1.80, flink postuur én wel een kont. Dus shop in "normale" toestand ook vaak op grote maten-afdeling.
    Ken je probleem met broeken, heb hier altijd spijkerbroeken van vögele(als ik niet zwanger ben, hihi). Zitten heerlijk en goed "hoog" in de taille.

7. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Bij mij es het een kwestie van wennen als je dadelijk een dikkere buik hebt zul je merken dat het echt lekker zit.... Ik ben ook forser en koop mijn broeken bij miss etam een maat kleiner dan mijn maat voor de zwangerschap Ik ging van 44 naar 42 en nog steeds :) succes

8. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Ik heb twee hele fijne rib broeken bij de H&M vandaan. En ik vind de band erg fijn. Van voor kan hij bijna over mijn borsten en van achter komt hij ook net onder mijn bh. Nu ik het einde nader wordt dit wel minder trouwens.

9. Alethe

Alethe Actief lid

12 jul 2013
    333
    0
    0
    Leiden
    Ik ben ook niet kort met overgewicht. Ik koop broeken meestal bij een webwinkel, dan kan ik het lekker makkelijk terugsturen als het niet bevalt, en ze hebben vaak ook een goed aanbod in grotere maten (44 tot 52 vooral) en ook lange maten voor lange mensen. Ben dat ook van plan met uiteindelijke positiekleding.

10. DDdebje

DDdebje Actief lid

10 feb 2013
    172
    0
    0
    NULL
    Zuidlaren
    Grote C&A winkels. Ik vind de broeken van miss etam ook niks. Normale broeken koop ik wel altijd daar. En je moet idd Wenen. Ik trok ook steeds maar dat is een gewoonte. Ik heb 1 Zwangerschaps broek. Draag Nog gewoon mijn eigen kleren.

11. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    De zomerbroeken/katoenen broeken van h+m hebben iig een hoge rug, ik weet niet hoe t met hun spijkerbroeken is... Succes!!

Deel Deze Pagina