krampen 35 week zwanger.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangeremuts, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangeremuts

11 dec 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Ik ben morgen oficeel 35 week zwanger,maar dacht dat ene dagje maakt ook niks meer uit.
    Maar nu verga ik van de buikpijn,en de kleine beweegt heel veel,heb idee dat hij er op reageert.
    Ik ben vandaag wel druk geweest in huis,en had al klein beetje buikpijn,maar toen ik net de douche had uitgeboent kwamen de krampen,ze blijven de hele tijd,maar worden niet erger!
    Wat kan ik nu beste doen? en wat zou dit kunnen zijn?
    Wie herkent dit??

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zijn het krampen met tussenpozen? en komen ze met regelmaat?
    Ik zou maar even je vk of gyn bellen meid!

3. Domino8

Domino8 Lid

8 okt 2010
    28
    0
    0
    Heb gisteren hetzelfde gehad! Heb de VK gebeld en die hebben gecheckt of ik geen voorweeen had, voor de zekerheid hebben we me doorgestuurd naar het ziekenhuis om een CTG te laten maken.
    Gelukkig waren het geen voorweeen maar waarschijnlijk mijn darmen.

De VK van het ziekenhuis zei dat als de krampen erger werden ik weer gewoon moest bellen. Beter het zekere voor het onzekere nemen!
    Dus gewoon bellen!

4. zwangeremuts

11 dec 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit geen pauze in,de kramp blijft heel strak gevoel onderin me buik en de pijn blijft het zelfde,niet erger maar ook niet minder,en lag net op me rug en de kleine bewoog heel erg,als je weeen heb,bewegen ze niet toch?

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ze kunnen wel bewegen hoor.

Maar waarom bel je niet?
    2 mensen hier raden je aan de vk te bellen, die heeft er meer verstand van dan wij. Vraag me af waarom iedereen daar altijd zo lang mee wacht.

6. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ik begrijp dat je niet meteen wil bellen ik heb elke keer hetzelfde probleem, ik ben bang dat ik bel en er geen reden voor was. Maar ik zou toch eventjes bellen voor de zekerheid, dan kunnen ze je misschien aan de telefoon al geruststellen en zullen ze doorvragen wat je dan precies voelt.

Overigens denk ik dat het misschien samenhangt met het boenen van de douche, bij dat soort klusjes krijg ik ook erg last meteen

7. Tese

Tese Niet meer actief

Kan ook zomaar obstipatie zijn

8. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    En? Heb je de verloskundige nog gebeld?

Ik heb zelfs tijdens mijn bevalling, bij 7 cm ontsluiting, mijn zoontje nog voelen bewegen hoor....
    Weeen hebben ook duidelijk een "dal en een piek". Heb je dat?

9. Oranje

Oranje Actief lid

27 mei 2010
    161
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat toevallig!

Ben net 35 weken zwanger en ook ik heb afgelopen nacht krampen gehad. Het kwam niet met regelmaat en het duurde zeker 2 uurtjes . Het deed echt pijn, maar ik wilde de vk nog niet bellen. Toen ik op mijn zij ging liggen had ik er minder last van en daarom wilde ik even wachten met bellen.

Omdat het dus niet met regelmaat kwam ging ik er niet vanuit dat het weeen waren en heb daarom niet gebeld. Gelukkig voel ik me vandaag beter.

Deel Deze Pagina