angst

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dyja, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    full time mama van 2 heerlijke zoons
    ergens in Nederland
    Hoi meiden,

Ben pas pril zwanger van mijn derde kindje, maar ik ben zo bang dat er misschien wel iets mis is. Met mijn tweede kindje kwamen ze er met de 20 weken echo achter dat hij maar 1 niertje en 2 navelstrenvaten had, het gevolg was dat ik en mijn man allerlei onderzoeken hebben moeten doorstaan of we niet een bepaald gen of iets bij ons droegen, echt alles is uitgezocht. Gelukkig waren alle onderzoeken goed en zijn we geen drager van iets. Onze zoon is ondanks 1 niertje voor de rest kern gezond gelukkig. Maar nu ik weer zwanger ben merk ik gewoon dat de tijd van toen telkens weer naar boven komt bij mij, de angst slaat me regelmatig om het hart echt vreselijk, de tranen rollen daardoor ook regelmatig over mijn wangen. Gelukkig weten we dat het met onze zoon gewoon toeval was en dat dit bij de volgende waarschijnlijk niet zo zal zijn. Zijn het de hormonen die er voor zorgen dat ik zo angstig ben of is het gewoon de traumatische ervaring van vorige keer?

Liefs Dyja

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    het lijkt mij heel normaal dat je je nu zorgen maakt... maar goed is het natuurlijk niet.
    hoe moeilijk het ook is, probeer toch te genieten van je zwangerschap en probeer jezelf voor te houden dat het echt puur pech was dat je eerste kindje 1 nier heeft...
    enne gefeliciteerd he ;)
    knuffel!!!

Deel Deze Pagina