Hi meiden, Pff, vannacht hele nacht wakker gelegen van krampen in mijn buik. Heb er nu nog steeds wat last van. Wat kan t het zijn? Het voelt niet als een harde buik cq. wee, maar het doet wel enorme pijn! Het is echt een soort hmm menstuatiekramp is denk ik hoe ik het het beste kan omschrijven... Daarna voel ik trouwens wel een lichte pijn ook in mijn rug, maar ook dat is nog echt geen pijn a la een rugwee te noemen... Is een warme kruik hier iets voor?
Hey Roxyroxx Ik ben nog maar heel pril zwanger dus ik ben geen ervaringsdeskundige maar wou toch even reageren. Heb je nog steeds pijn? Eventueel een warme douche nemen? Mocht het echt niet over gaan zou ik toch even bellen met je huisarts of verloskundige, daar zijn ze tenslotte voor.
Jep kruikje en lekker gaan douchen. Zou ook ff verloskundige bellen, hopelijk is het begonnen voor jou. Oja, en lekker even gaan lopen kan ook helpende weeen te laten komen.
Spannend? Haha pijnlijk! Ja ben net ff lekker in bad geweest (zoonlief vond dat hij om 6 uur toch echt klaar was om de dag te beginnen!). Heeft wel ff wat verlichting gebracht... Nu even rustig, gelukkig.
Haha, nee weeen wil ik absoluut niet opwekken. Krijg een geplande ks, hoop dus ook dat dit echt vals alarm was
Is het nu weer weg? Klonkt wel als in elk geval voorwerk... Bevallen met 38 zou zo maar kunnen hoor. Aangezien je een geplande ks krijgt zou ik zeker even je vk/gyn bellen.
Ik ben vandaag 38+3, en ik heb dit al zeker twee weken. Soms zijn de krampen ook regelmatig met tussenpozen van vijf minuten. Maar ze gaan steeds weer vanzelf weg. Wat bij mij helpt is inderdaad een warm bad of warme douche en niet te koud drinken of te pittig eten. Klinkt een beetje gek maar ik merk dat het helpt. Het duurt bij mij al twee weken dat ik er last van heb dus ik denk niet dat het iets wil zeggen over hoe snel je gaat bevallen. In jouw geval gelukkig maar dus Omdat je een ks krijgt zou ik wel even de verloskundige bellen als de krampen regelmatig beginnen te worden. Of als ze erger worden door een warm bad of douche.
Rustig! Gelukkig... Dacht vanochtend echt even gek te worden, ik dacht nee ik wil niet in de spoed bevallen haha.... Maar gelukkig houdt de kleine zich weer rustig!
Haha, precies! Nou wil vooral ook echt die natuurlijke ks! In weekend/spoed wordt dat niet gedaan echt alleen op werkdagen tussen 9-5 haha.... Heb wel tas en alles al klaar staan, dat dan weer wel!
Haha weet ik het gewoon te druk met van alles.... Kleertjes van de week maar eens uitgezocht ... En ah het is zo bij elkaar gepakt he
Ja klopt ook wel. Maar heb zoiets jaaaa hoor zul je dadelijk zien dat ik op stel en sprong wegmoet vergeet ik de camera ofzo...
Ja dat is waar... Moet zelfs nog foto's met de meiden maken maar ze hadden waterpokken en toen ziek... Schiet ook niet op. Volgende week foto's maken en dan alles echt inpakken,