vandaag zit ik op drie dagen voor mijn nod en heb postief getest met cb dig met indicator. hij gaf aan zwanger 1-2 weken. ben zo happy he. mijn man was trainen dus stuurde hem een foto op zijn mobiel met de uitslag van de test. kreeg allemaal kusjes terug. ook al zo blij. het is ons derde kindje. we hebben twee jongen en hoop echt dat het dit x een meisje wordt. jongen is ook welkom tuurlijk maar leef al jaren in een mannehuis dus er mag best versterking bij komen. hahaha. heb je zin om met mij te kletsen over het zwanger zijn reageer dan . wil het met iemand bespreken en de familie nee dat mag nog niet. pas over een aantal weken. maar moet het toch kwijt . jeeeh we zijn zwanger. mijn syptomen tot nu zijn er niet veel. normaal heb ik elke maand pijn in mijn borsten en deze maand niet. kon niet in mijn broek zaterdag doordat ik ineens vocht vasthield. en heb last van een trekkend gevoel in mijn onderbuik. ohja mijn reuk is heel sterk. voel me ook niet echt anders ofzo. o had een hele grote puist op mijn voorhoofd na mijn eisprong was echt niet leuk. meer zijn het er niet . als ze komen lezen jullie het wel. groetjes cook.
thx delfina en beertje. nee alleen dat die pijn in mijn borsten wegbleef deed me het vermoeden. maar kon eigenlijk gewoon niet wachten tot zaterdag met testen. we wwaren nu in ronde zes en het wachten dan word zo zwaar elke maand. bij mijn jongen s was ik beide x overtijd voor hij positief teste . nu zit ik drie dagen voor nod. ben zo happy...
thx dames, jullie ook feli of succes. hadden jullie nog symptomen of bepaalde gevoelens toen je erachter kwam. groetjes
Als hij zo thuis komt, ik had geen valentijnscadeautje voor hem (daar geeft hij niks om), hij wel voor mij. Dus ik ga straks tegen hem zeggen dat ik toch een verlaat heeeel klein valentijnscadeautje voor hem heb
Je gaat naar bovenaan de pagina banners: daar zet je hem in elkaar. Vervolgens kopieerje de quote naar je handtekening onder gebruikers instellingen
@suzieQ wat schattig... spannend ook hoor je moet me wel vertellen hoe hij gereageerd heeft. ga het straks gelijk proberen met die banner plaatasen. groetjes
Ik denk dat hij net zo reageerd als de vorige keer: blij Hij was vorige keer toen ik zwanger was, erg verzorgend, super lief. Helaas draaide die zwangerschap uit op een VMK, dus hopelijk gaat het deze keer wel goed. Maar ik heb goede hoop, meer kwaaltjes dan de vorige keer en een duidelijkere positieve test.