Hallo, Even een vraagje, heb sinds een uur of zes krampen, net als menstruatiekrampen. Ik dacht dat ik naar de wc moest en ben ook inderdaad moeten gaan, maar die krampen gingen niet over. Na een uur ongeveer werden ze minder, maar ik blijf druk op de onderbuik hebben en ook pijn in de onderrug. Hoort dit bij de indalingsweeën of is het misschien toch verstandig om naar het ziekenhuis te gaan? Woon namelijk in België en ga bevallen in het ziekenhuis. Oja ben uitgeteld voor 6 december normaal. Groetjes Claudia
Hoi Claudia, heb je er nog steeds last van? Het kunnen heel goed indalingsweeen geweest zijn, die zijn normaal rond deze tijd. Zolang het niet heftiger wordt en ze met een regelmaat om de 5 minuten komen hoef je je er geen zorgen over te maken. Wanneer je 3 kwartier in een warm bad gaat liggen, wordt het minder, tenzij het echte weeen zijn. Dan wordt het heftiger. Je kan morgn ook even voor de zekerheid je urine bij de huisarts laten nakijken, misschien heb je wel een blaasontsteking. Daar kun je namelijk ook zulke pijnen van krijgen. Groetjes Brigitte
hartstikke bedankt voor de reactie. De pijnen hebben die avond de hele avond geduurd, maar nadat ik uiteindelijk met een warme kruik tegen mijn rug in slaap ben gevallen, heb ik er geen last meer van gehad. Denk dus dat het inderdaad voorweeën zijn geweest. Heb er vandaag ook weer last van. Is dit soms een voorteken dat het niet lang meer gaat duren. Het is wel mijn 2 de zwangerschap, maar ik kan me van de eerste bijna niks meer herrineren, toen is alles heel snel gegaan. Groetjes Claudia
Hoi Claudia, voorweeen en indalingsweeen kun je al een hele tijd hebben voordat je gaat bevallen. Het wil dus niet direct iets zeggen over hoe lang het nog zal duren. Groetjes Brigitte