heey heey heb een vraagje, ik heb vorige week positief getest met clear blue digital maar bij de huisarts gaf de test negatief aan nou zei de dokter,wsschijnlijk vroege miskraam maar ik vloei helemaal nie heb ik nou wel of geen miskraam?? en hoe kan het dat de test nu negatief aan geeft?
hoi, soms duurt het wat langer voor je gat bloeden en dan kan het al wel mis zijn gegaan. Ik zou gewoon nog eens een test doen voor de zekerheid. Is die weer negatief dan is het inderdaad een miskraam en kun je een week afwachten. Vloei je dan nog niet dan moet je contact opnemen met je huisarts. Mirjam
ja ik moet morgen terug doen ze nog een test als die weer negatief is dan word ik door verwezen naar de gynacoloog ik verlaat het ziekenhuis nie eerder voordat ik echo heb gehad en weet wat er aan de hand is, wil het wel weten voor me vakantie haha
Heb weer negatieve test gehad heb verwijs brief voor gyna mee gekregen heb gelijk gebeld kan pas 31augustus terecht dus kom nog niet verder weet nu nog niks
hoi, wat naar dat het zo lang duurt voor je terecht kunt. Waarschijnlijk is het dan toch misgegaan, als je nu negatief test. Sterkte! Mirjam
ik heb eigenlijk het geduld nie om zo lang te w8 ik ga morgen naar me verloskundige praktijk bellen en leg me verhaal daar uit hoop dat ik daar echo kan krijgen