Is dat ook een zwangerschapskwaaltje, werd vannochtend wakker met enorme hoofdpijn en heb het nog steeds, iemand dit ook?
Het kan zeker een kwaaltje zijn hoor. Ik heb er meer over gehoord.. Ik had er in het begin ook iets last van en daarna niet meer gehad. Sterkte
Hoofdpijn is zeker een zwangerschaps kwaal. Wat wel eens wil helpen is veel water drinken. Ik merk aan mezelf, dat als ik een dag niet genoeg heb gedronken dat ik hoofdpijn krijg. greetz, Hillegonda
Heb er eergisteren last van gekregen tot gisteravond pffff zo lastig,ik kon bijna niks doen kwam er nog eens bij dat ik heb moeten overgeven de eerste keer in mijn zwangerschap Vanmorgen was gelukkig de hoofdpijn helemaal verdwenen,ik wil ook niets pakken voor de hoofdpijn dus ja... Tjah het hoort er gewoon bij
Ook ik barst opeens heel erg van de hoofdpijn....dinsdag moet ik naar de Gyn dan maar eens vragen wat t is want ik wordt er gek van.
ja dacht van wel,maar ik pak liever niets alhoewel gisteren was ik toch aan het twijfelen zou ik of niet maar ben even op bed gaan liggen toen