Krampen bijna 17wk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sannie86, 28 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannie86

Sannie86 Actief lid

29 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik heb al bijna 3 dagen last van krampen. Het doet zeer en voelt vervelend. Heb geen bloed verloren. Wat kan dit zijn? Ben een beetje bang :( In het begin had ik ook krampjes maar daarna nooit meer gehad.

2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Misschien heb je last van bandenpijn, je baardmoeder is nu flink aan het groeien. Mocht je het echt niet vertrouwen kun je ook altijd je verloskundige bellen👍

Maak je niet te veel zorgen😉

3. Sannie86

Sannie86 Actief lid

29 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey we gaan gelijk op wat leuk :)

4. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Ik denk dat het je groeiende baarmoeder is. Dat heb ik ook, voelt inderdaad vervelend.

5. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ik had en heb soms nog wel eens precies het zelfde. Ik denk dan maar zo het is een goed teken, die kindje groeit.

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik heb rond die periode heel veel buikpijn gehad, maar bij mij kwam het echt van mn darmen. Weet niet of je daar ook last van hebt?
    De boel moest blijkbaar even verschuiven en ruimte maken, en dat kan gemene pijn geven.
    Ook nu heb ik af en toe nog krampjes in mn baarmoeder, maar hoort er allemaal bij.

7. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Ik had laatst toen ik in bed lag ook een behoorlijk pijnlijk gevoel in mijn buik. Toen ik weer wakker werd was het wel weg dus ik denk dat er dan gewoon even iets moet verschuiven of moet rekken ofzo.

Als het aanhoudt kan je altijd even contact opnemen met de verloskundige, die zullen je vast wel gerust kunnen stellen.

8. Elise1990

Elise1990 Actief lid

8 mei 2015
    185
    1
    16
    Vrouw
    Verzorgende ig
    Nieuwegein
    Heb ik ook gehad rond die termijn , heeft ongeveer een week aangehouden , toen was het weer weg .. Heel veel krampen , steken en pijn wat maar niet weg trok gedurende de dag , ook niet na een goede nacht slapen !

Hopelijk trekt het bij jou ook weer snel weg !

Nu alleen af en toe een steekje , maar niet meer zo vervelend en heftig als die ene week !

Suc6 !

9. Sannie86

Sannie86 Actief lid

29 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina