Bruin verlies, en buikkrampjes!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Missy20, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ben normaal elke maand 3 a 5 dagen ongesteld
    De eerste dagen wat heftiger dan de dagen die volgen.
    Deze maand ben ik wel ongesteld geworden maar heel vreemd ongesteld.
    Had allemaal sliertjes, en bruin verlies, en lichtrose bloed maar echt heel weing. Bijna niks! Dat ongeveer 3 daagjes..

De eerste dag rond de 27ste had ik van die rode propjes in mijn plas zitten. En ook in mijn maandverbandje (Sorry voor de details)
    Ik vind het allemaal heel vreemd, want normaal gesproken ben ik vloeiend ongesteld. Heb wel een maandje terug seks met mijn manlief gehad met condoom.

Maar goed, heb dus niet gezien of die eventueel gescheurd was ja of nee.
    Sindsdien heb ik van die buikrampjes, en steken onderaan links ben ik prikkelig, en heb echt van die overgeef momenten! Dat het er NET niet uit komt. Wordt ook elke ochtend heel vroeg wakker, wat ik normaal gesproken nooit heb. Daarnaast heb ik ook best veel witte, natterige vocht of afscheiding en hele rode wangen.

Beeld me niks in hoor, luister echt enkel naar mijn lichaam.
    Heeft iemand hier enige ervaring mee?

Liefs, Pris..

2. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
    Meiden, heeft er hier niemand iets van een herkende sypmthoon of iets?

Of, wanneer kan ik het beste gaan testen?

3. knabbelenbabbel

2 nov 2008
    45
    0
    0
    Rustig rustig rustig ;)
    Je hebt je berichtje amper 5 minuten gelden geplaats ;)
    Ik snap dat je ongeduldig bent en in spanning, ...
    Ik heb ook al enkele dagen last van krampjes, overmorgen mag ik testen en ik kan het al niet meer houden van spanning al denk ik wel dat ik niet zwanger ben , maar toch!

liefs

4. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
    Ik ben heel rustig hoor, Bedankt voor het reageren btw.
    Heb dus ook even de Cyclus banner gedaan mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was de 26-12-2008. Mag dus over zes daagjes een test doen.

Jou gedachtengang over je zwangerschap, die gedachten heb ik ook maar goed die krampes en misselijkheidvlagen oef zetten me toch op een andere gedachten kan het niet verklaren ben het namelijk nooit.

Maar goed, succes! Weetje al welke test je gaat halen? CB of die van de Kruidvat?!

Liefsss

5. knabbelenbabbel

2 nov 2008
    45
    0
    0
    MMh, ik denk dat ofwel je banner fout is ofwel jij fout bent.
    Als je er van uit gaat dat die sliertige brij je menstruatie was, dan is er helemaal geen sprake van een zwangerschap, want dan moet je eitje nog springen, als dat niet je menstruatie was zou ik een testje gaan halen en dan weet je het meteen ;)

Als ik over enkele dagen niet ongesteld ben denk ik kruidvat testje ;)

liefs

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi!

Volgens je banner is over 4 dagen je eisprong dus zul je toch nog geduld moeten hebben voor je gaat testen. En dan kun je in princiepe nu nog niet zwanger zijn tenzij je ei perongeluk heel vroeg is geweest.
    Gewoon flink klussen deze dagen en dan wachten tot 26-01 ongeveer om te testen.

Heel veel succes!

Groetjes Cynthia

Deel Deze Pagina