Krampen buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door knabbelenbabbel, 31 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik vraag me dit ook wel een beetje af..

Ik denk namelijk dat ik ongeveer buikpijn expert ben ;) ik heb chronische buikpijn in combi met darmproblemen.. dus ik weet hoe dat goed pijn kan doen! en tis een hele andere pijn als ongi pijn.. ik voel ook precies wanneer t t een of t ander is ;)

Nu heb ik een pijn die beide niet is.. heel laag onderin mn buik, kan bij mij vanalles zijn maar ik denk dat als t je darmen gewoon zijn je t wel merkt/herkent.. en zo ook met je ongi pijn..

dat voelt gewoon anders vind ik ;)

2. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    hier hetzelfde. Al 4 dagen met vlagen last van een soort van ongi krampen Ik denk alleen ook niet dat ik zwanger ben, maar het maakt het wel heel moeilijk om het niet toch te gaan denken. Meiden, laat even weten wie er positief test!

3. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    dat doe ik joh :D

4. knabbelenbabbel

2 nov 2008
    45
    0
    0
    Meiden ik mag op rood :(
    Nuja het is onze eerste ronde, volgende ronde beter!

Ik hoop dat alle andere meiden zwanger mogen zijn!

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hoi meiden,

ik heb al vanaf de dag van mijn eisprong erge steken en een erg zeurderig gevoel in mijn buik..
    hopelijk zegt dit iets over een zwangerschap..

of is het normaal dat je vanaf je eisprong krampen hebt tot aan je ongi? was het maar 9 dagen verder.. dan kan ik eindelijk testen.. dat de duivels maar wegblijven..

liefs

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik had een paar dagen terug eerder een gevoel dat ik een strakke band om me buik had zitten.
    Maar nu voel ik de ongie krampen al aan komen .

7. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    normaal beginnen de ongi klchten meteen na mijn ei-sprong zitnu4 dagen voor mijn nod en sinds gisteren begin ik een beetje last te krijgen van mijn buik het enige wat ik een aantal dagen na mijn ei had was als ik op mijn lig het gevoel heb dat er een ping-pong balletje in de weg zit waardoor het niet pretteig ligt..sinds gisteren heb ik af en toe wat steken in mijn borst en buik met name links maar we zullen wel weer afwachten...ik ga in ieder geval hard duimen..

veel succes allemaal..

8. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Ik heb ook last van kramp. Af en toe zo erg dat ik helemaal in elkaar gedoken op de bank lig. Voor mijn NOD had ik menstruatiekramp en ik was er van overtuigd ongi te worden...niet dus :)

Deel Deze Pagina