8dpo, buikkrampen, rommelende darmen en trekkende borsten, wie ook?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mamasmeisje, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Vandaag 8 DPO, veel buikkrampen, rommelende darmen en trekkend gevoel in mn borst (als een toeschietreflex). Wie is er ook 8 DPO en heeft deze klachten? Ik heb ergens het gevoel dat deze rond niet raak is maar deze klachten zijn zo raar...ow en ben zo emotioneel ook. pfff
    Herkent iemand dit?
    (niet op tijdstip letten hoor, heb nachtdienst...)

2. Firsttimemama

8 aug 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja deze symptomen heb ik ook gehad !

Al was ik er wel vol van overtuigd dat ik écht niet zwanger was deze keer haha.. wel dus!

Heb echt flinke menstruatieachtige krampen gehad die me gewoon opvielen vér voor mijn nod. Ook sloegen mijn darmen op hol en kon ik een uur op het toilet doorbrengen (sorry voor de info haha) en mijn borsten .. tja als buikslaper is dat niet bepaald fijn

Maar zie mijn banner.. ben écht zwanger en dus met dezelfde klachten rond dezelfde tijd !

Het is en blijft toch afwachten tot je kunt gaan testen.. ik heb ook gehad dat ik er van overtuigd was zwanger te zijn en het dus niet zo bleek te zijn.. hallo teleurstelling..

Ik duim voor je ! :)

3. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Nou ik ben er van overtuigd dat het niet raak is. De andere 2 rondes had ik echt veel hoop en het gevoel dat het zo was en BAM teleurstelling.
    Nu zit ik voor mijn gevoel echt te wachten tot mn ongi en dan door naar volgende ronde. Maar toch die kwaaltjes...iedere dag en begint meestal eind van de middag. T zijn geen hele flinke krampen maar eerst krampjes en af en toe een fellere steek maar echt niet pijnlijk. Gewoon aanwezig. Borsten idem. Ik hou me voor dat het niets is want dat is het ook ;) Maar ik hoop het zo!!!!

4. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hoi Mamasmeisje,

Mijn nod is volgende week zondag/maandag. Ook ik heb veel buikkrampen (alsof ik ongesteld ben). Ik hoop voor ons beide dat het raak is!

Liefs!

5. Amy12345

Amy12345 Lid

7 mrt 2013
    80
    0
    0
    Nieuw vennep
    Ik had hier ook last van. Vorige week alleen maar jeukende borsten gehad, om het uur moest ik wel plassen en kramp in me buik. Morgen is eigenlijk m'n NOD maar heb gister getest en die gaf toch echt een mooi tweede streepje.
    Het kan dus zeker wel.

6. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Waauuww gefeliciteerd Amy!!
    Hopen op een plakbeeb!

Je geeft me stiekem toch hoop.. Maar ik moet er niet te veel aan denken, anders is de teleurstelling zo groot :(

7. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, ik had ook precies hetzelfde. Ik merkte bij mijn borsten geen trekkend gevoel, maar wel dat ze voller werden dan anders. Ik dacht eerst ook dat ik het me inbeeldde, maar niets bleek minder waar :) Ik hoop dat het voor jou ook een goed teken zal zijn.

8. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Hier overtijd maar negatieve testen.
    Heb zelf ook erg veel last van afscheiding.
    Wilde net douchen en voelde erg vochtig van benden dus ik kijk met het spiegeltje is het een ranzige boel daar benden;)
    Mijn witvloed is niet helder dus we late eisprong lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
    Hebben jullie hier ook last van?
    Het loopt er letterlijk uit!!!

9. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Gefeliciteerd voor de zwangere dames!

Hier vorige week toch ongi geworden..helaas..
    Ondertussen alweer bijna op dag 7 dus we gaan er weer voor...

Thx voor de reacties!

10. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Idem behalve trekkende borsten. Test was 8dpo al licht positief (CB Plus)
    9 dpo ook kv 2v5 positief

Buikpijn was heel duidelijk aanwezig en 1 dag voor positest ook al heel erg misselijk.

Deel Deze Pagina