eisprong of ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beckje, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Dit heb ik 1x eerder gehad, dat was met de minipil...: melkachtige/doorzichtige afscheiding uit mijn tepel?

nu heb ik op 4 juli mijn allerlaatste pil gepakt, en ik vraag me dus af, is dit van mijn eisprong? zwanger lijkt me nog niet, gezien we niet veel 'gefeest' hebben in de laatste tijd...

mijn temp is ook gestegen vandaag. gisteren en de dagen ervoor: 36,3-36,4 naar 36,7... en me gewone afscheiding was ook opeens heel anders gisteren...

komt het van het ontpillen en was het toeval met me temp of heb ik toch een eisprong gehad? of kan ik beter naar de dokter gaan met die afscheiding uit mijn tepel?

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi Beckje,

Vanuit het topic 'cyclus na stoppen met de pil' kan ik me herinneren dat je veel herkende uit de klachten die ik noemde vanwege mijn trage schildklier (erg vermoeid, kouwelijk, concentratieproblemen, wattig hoofd, etc.). Een van de symptomen van een vertraagde schildklier KAN zijn: witte vloed uit je tepel.

Dit hoeft het helemaal niet te zijn, misschien heeft het inderdaad met een naderende eisprong te maken? Geen idee. Maar misschien is het toch verstandig om even langs de huisarts te gaan?

Succes!

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hm... geen idee. maar omdat ik dit verder nooit had...
    anders wacht ik het nog even af... over 2 weken wel een testje doen en anders idd ff naar de huisarts

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    is er misschien nog iemand met een idee wat het kan zijn? of dit gehad heeft?

5. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

He dat is toevallig: had ik ook opeens van de week... Test gedaan en niet zwanger. Ben al vanaf eind januari aan het ontpillen en ik vind het hel haha. Ben nu al zo vaak gefopt door mijn lichaam; doe gewoon 1 keer per maand een test en verder is het afwachten :(

Dus ja misschien is het toch ontpillen....

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    denk het ook :( temp is weer gezakt... zwanger ben ik ook niet, raar wat een lichaam kan doen

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    merk dat het weer erger is geworden. ben nu 10dpo... doet nu ook echt zeer... herkent iemand dit?

Deel Deze Pagina