ben vandaag op het cb geweest elise weegt nu 7510 gram en is 71 cm lang ze zit dan ook met haar lengte bijna tegen de curve aan wie van de kindjes waren op die leeftijd ook zo lang zelf was ik als baby erg klein maar bij mijn man ze kant zijn ze erg groot!
Rick is wel wat kleiner hij is 69,5 cm lang. Dus het scheelt niet veel.. Maar hij is wel een stuk zwaarder! Hij woog 9650 gram!
Ons mannetje was met vier maanden al 68,5 cm. Over twee weken gaan we weer naar het cb (hij is dan 5,5 maand oud) en ik verwacht eigenlijk dat hij dan zeker ook 71 cm is. Ben benieuwd waar hij uiteindelijk ooit gaat eindigen, maar het cb heeft me verteld dat dat meer afhangt van de leeftijd waarop hij ooit in de pubertijd komt (dan stopt hij met groeien) dan met z'n lengte nu. We zullen zien!
Kylian was toen 72 cm en 8750 gram. Maak je er niet al te druk over, mijn ervaring is dat het straks een stukje minder hard gaat. Al blijft Kylian steeds boven de groeicurve hij groeit wel in het zelfde boogje mee. Kijk anders even op zijn site (link staat hieronder) naar zijn groeicurve (staan kleine pijltjes naast zodat je kunt schuiven want hij past al niet meer op 1 pagina ) Groetjes anita
C was vandaag 69,5 cm en 7600 gr. Bij 5 maand. Ikzelf zat in de curve ook altijd bovenin. Mijn vriend juist helemaal onder de onderste lijn. En we zijn beide gemiddelde mensen geworden qua lengte (ik 171 en hij 181cm). Maak je maar niet teveel zorgen. Zolang ze niet tever uit de curve schieten, en verder gezond en vrolijk zijn. Dan gaat het prima met je kindje.
Mijn ventje is 25 weken, 70,5 cm en weegt 8520 gram. Zo te zien ben je niet de enige met een grote baby hihi!
Hier is het ook idd een jongetje Wout was met 6 mnd 72,2 cm en woog 8780 nu is hij een jaar en zit nog boven in. Hij was met 11 mnd 80,5 cm en woog 11750. Ik ben 176 en mijn vriend 194, dus hij heeft het ook van paps zijn kant. Jullie krijgen misschien een lange meid (fotomodel)hihi
jajaja hahah zo mooi wezen een fotomodel hihhih( grapje) Wel grappig dat er toch zo veel kindjes rond die leeftijd zo lang zijn!
jajaja hahah zo mooi wezen een fotomodel hihhih( grapje) Wel grappig dat er toch zo veel kindjes rond die leeftijd zo lang zijn!
Mijn boef was met 6 maanden 73 cm en 9400 gram, en zit ook in de bovenste lijn van de hoogste curve. Hij was nog geen 7 pond bij geboorte en kreeg pas bijvoeding vanaf 6 maanden naast uitsluitend BV. Mijn man en ik zijn allebei wel lang.
jeetje dan is kyano echt klein voor zijn leeftijd. Hij is nu 10 maanden en weegt 8200gr en is 72cm ... echt een ukkie voor zijn leeftijd als ik dit zo allemaal lees hihihi .... bij het cb zeiden ze dat het geen punt was omdat hij zo actief is is dat normaal, nou ik hoop het maar ...