Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan, er verscheen een dun blauw streepje heel vaag, dus ik denk dat ik zwanger ben, nu heb ik best wel wat krampjes, alsof ik heftig ongesteld ga worden en een hele dag door licht bloedverlies, is dit normaal of niet? Bij mijn zoontje had ik dit niet
hey licht bloed verlies kan ook komen van de innesteling hoor als je veel helderbloed met stoltjes verlies zou ik even gyni bellen zou je niet te veel zorgen maken het kan je baarmoerder zijn die groei of innetseling zoals het niet erger wordt zou ik er gewoon van genieten liefst
Hee hoi! Niet al te druk maken ( weet dat dat moelijk is...) Ik heb zelf vanaf de innesteling tm mijn NOD last gehad van bruin verlies... Hoort er bij, de baarmoeder wordt helemaal schoongemaakt. Het schijnt nog tot verder in de zwangerschap te kunnen duren. Ik heb zelf vanochtend ook weer wat "bruinverlies" gehad, het is toch best griezelig, maar bij een zwangerschap gebeurt er natuurlijk van alles daarbinnen... Succes!
ik kreeg bij mn eerste dochtertje* toen ik 3 maanden was bloedverlies. best veel.. maar alles was oke.. ze is evengoed overleden toen ik 6 maanden zwanger was maar dat was een andere oorzaak.. mocht je kramp krijgen of stolsels dan zou ik wel even de gyneacoloog bellen.. sterkte
Nou het is een paar dagen weggeweest, en vandaag weer wat bloedverlies. Ik moet zeggen dat ik bij mijn vorige zwangerschap bijna heel de zwangerschap door bloedverlies heb gehad, dat was door het uitrekken van mijn baarmoeder inderdaad, maar zou niet verwachten dat dat nu al zo vroeg begint... Ik wacht het even af , moet maandag naar de dokter, hopelijk is het zoiets en stelt het niks voor! ff doorduimen pfff
ik ben benieuwd hoe het nu gaat met je, want ik heb hetzelfde zo'n beetje. mijn nod was op 3 december en had de hele tijd last van krampen en na 5 dagen overtijd verloor ik weinig bloed een paar dagen, maar had geen krampen meer. en ik heb dus van de week toch een test gedaan omdat ik vaak moet plassen en krampen heb. en ik had dus ook zo'n lichtblauw erg dun streepje. was test van cb. zou ik beter nog een test kunnen doen? want ik vertrouw die test niet helemaal, want heb in het verleden ook wel zo'n test gehad met een dun streepje en was niet zwanger. ik wens je in ieder geval sterkte.
hey als je al zolang overtijd bent zou er eigenlijk een heel dikke streep op moeten komen soms heb je indroog lijntje deze is net als een lijntje dat je met een pen schrijft anders zou ik idd eens andere test kopen maar beste is denk gewoon dokter afspraak maken dan ben je zekers succes liefst
hallo ik heb vorige week zondag positief getest. Ben morgen 5 weken zwanger. Sinds afgelopen woensdag licht helder rood bloed verlies. Echt niet grappig......maak me toch druk. heb ook steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Dat is dan ook de enige klacht......heb verder nergens last van en heb meer energie dan ooit!!!!!!! blijft spannend liefs jans1
hey nou dat helderbloed verlies kan soms innesteling zijn maar kan ook iets anders zijn ik heb dit ook gehad vorige maand en is geleid tot miskraam maar ik had wel klonters erbij als je je echt zorgen maakt zou ik een gyni bellen liefst
Hee iedereen, Ik zit ook met een vraag waar ik zelf geen antwoord op weet. Gister was mijn NOD dag. Gisteravond voelde ik heftige krampen opkomen. Ik dacht meteen: morgen ben ik ongesteld. Nu is het maandag en ik ben nog steeds niet ongesteld. De krampen blijven aanhouden, net of er een heel erge menstruatie aan zit te komen. Verder ben ik al een paar dagen misselijk met vlagen en heb ik veel honger. Ik heb vanmiddag een test gedaan, maar niet met ochtend urine. Deze test was negatief! Wij zijn al best lang bezig voor ons eerste kindje, maar dit gevoel heb ik nog niet eerder gehad het afgelopen jaar. Liefs Yvonne
ik ben bijna 6 weken zwanger( of morgen of donderdag 6 weken) en vandaag had ik ineens een beetje roze op mn wcpapiertje. de keren erna dat ik naar de wc ging vielen er ook een paar druppeltjes in(roze/rood)en 1 keer een heeeeeeeeel klein stolseltje. ook heb ik t gevoel alsof ik ongesteld moet worden..namelijk de bekende buik en rugpijn. herkent iemand dit en is dat toch goed gegaan? ben namelijk heel erg bang en onzeker nu. heb wel de vk gebeld maar die zei dat ze nu toch niks zouden kunnen zien dus dat t afwachten is.
Babygirlz, voor, op en rond je NOD is het heel normaal dat je wat ongi-achtige krampen hebt. Zolang er geen bloedverlies bij zit (op een enkel veegje roze na). Dit heb ik toen even gecheckt (had er zelf last van namelijk).
Tnx doosje! Ben heel benieuwd wat het gaat worden. Morgenochtend ga ik weer testen met ochtendurine. Maar jij had dus ook het gevoel dat je ongesteld ging worden? Had je verder nog ergens last van?
Hallo, Ik had een vraagje mischien dat iemand mij kan helpen? Het zit zo mijn laatste menstruatie was 13 dec en ik heb best wel een regematige cyclus... En op 2 Jan heb ik een paar dagen last gehad van bruine afscheiding???? heel raar heb het nog nooit gehad. Maar omdat ik best wel een regematige cyclus heb zou ik 10 Jan ongesteld worden. En ik heb al langer dan 2 weken last van mijn onderbuik krampen.. Maar ik ben dus niet geworden..En nu 5 Dagen later sta ik op met hoofdpijn en rug pijn dus ik ga naar de wc en wat blijkt dat er een paar druppels bloed bij zit.. En bij mij zodra ik ongi wordt dan is het ook gelijk hefig dus dit heb ik nooit gehad.. Kan iemand mij vertellen wat dit is of heeft iemand dit ook meegemaakt.? Ik zal jullie echt dankbaar zijn voor een antwoordt. Liefs mij...
hallo ik heb 2 dagen voor me nod bloedverlies gehad (had toen al een licht posi test) dacht dat het einde oefening was de donderdag was het me nod en toen was het bloedverlies een stuk minder vrijdag helemaal over dus maar weer getest testen werden alleen maar duidenlijker niks geen krampen gehad ofzo toen toch maar de digi cb gedaan en daar kwam zwanger op te staan tot eergisteren had ik steeds s avonds wat lichtroze/bruin verlies wat gelukkig nu over is toch nog maar een gewone cb gedaan en de + kwam sneller dan het controle streepje ben dus echt zwanger ik mag 9 feb naar de vk en 17 feb hebben we de eerste echo. ik hoop dat alles goed mag blijven gaan daar ik dus helemaal geen klachten heb op wat moeheid na. ik zou dus gewoon een testje wagen groetjes
Hoi! Ik heb vanmorgen op nod (of nod was eerder ivm vorige cyclus kort) voor de vierde keer positief getest. Elke dag is het streepje iets duidelijker. Alleen had ik gisteravond en vanmorgen wat roze / bruine slijm bij het afvegen. En ik heb ook iets lage rugpijn. Dit alles maakt me toch wel wat onzeker. Kan er nog niet van genieten..
Hoi Hoi, Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben ( 4 weken). Nu heb ik hele week al, dus ook voordat ik t wist last van zon gevoel in mijn buik dat ik ongi moet worden. en verders last van mijn onderrug. Is dit normaal? Ik heb geen bloedverlies of bruin / rood slijm,maar ik lees dit wel heel veel. Kan dit kwaad mocht dit gebeuren? groetjes Sannie
Zo'n gevoel is normaal hoor meid. Mocht je bruinverlies krijgen is dit vaak oud bloed of het innestelen. Gefeliciteerd en geniet ervan.