innstelling of iets anders?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door konijntje666, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. konijntje666

konijntje666 Actief lid

15 jan 2008
    266
    0
    0
    #1 konijntje666, 15 jan 2010
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
    op 5 jan kreeg ik savonds plots 1 pijnlijke flinke steek inbaarmoeder dat was behoorlijk heftig want het deed flink zeer en ik schoot letterlijk een paar cm omhoog:p
    sins die dag kreeg ik "last" van zwangerschaps "kwaaltjes" blij,vroeg naar bed omdat ik behoorlijk slaperig was wat niets voor mij is ik ben juist een nachtmens,erge honger maar heb ik het voor mijn neus dan kom ik niet verder dan een paar hapjes,hellemaal geen behoefte aan sex terwijl ik daar juist bijna aan verslaafd ben:(
    dorst en daar dan ook veel bij plassen.
    op 7 jan kreeg ik savonds last van baarmoeder krampen/rondom
    mijn baarmoeder was niet echt prettig
    de daagjes er na had ik steekjes/prikjes in mijn onderbuik het leken wel kleine electro schokjes.
    paar dagen er na op de nacht van de 12e/13e beetje hoofdpijn en kleine krampjes in eistokken rond 00:00 snachts erge hoofdpijn en enorme ongi krampjes.
    ik voelde mij behoorlijk lichaamelijk kapot,ik heb nog nooit zo n erge hoofdpijn in mijn leven gehad.:(
    het voelde aan of mijn hersenen "los in mijn hoofd zaten",bewegingen deden pijn en licht kon ik niet verdragen:(
    ook de ongi krampjes waren bijna onuitstaanbaar maar toch voelde het anders,het deed pijn maar het borrelde ook in mijn onderbuik
    tot slot werd ik ongi wat vreemd is want ik wordt altijd ongi op de 17e of 20e in de maand:$
    nog nooit te vroeg geweest met mijn periode.
    wel ooit 3 dagen nod en 1 keer 6 dagen te laat in de 7e poging op zwangerschap heb al een zoontje van 8 maanden namelijk,maar daar niet deze raare "cyclus" bij gehad.

dus op de op de nacht van de 12/13e kreeg ik mijn ongi
    zo zag de ongi er uit: 1e dag rood met stolsels
    de 2e dag toename rood/bruin waterig
    3e dag zo goed als over licht rood/bruin

heb testjes gedaan geen resultaat (nog?):(
    wel ben ik eerder een maand schijnzwanger geweest (vermoedelijk)
    maar toen geen cyclus gehad zoals dit

is het innsetelling?,ik heb veel op inet en dit forum gekeken naar heb gelezen dat het bij iedereen anders is en er ook anders uit ziet.

alvast bedankt voor het terug reageren:D

2. relin

relin Lid

3 nov 2005
    81
    0
    0
    planner
    nijkerk
    ik heb die steken/schokjes ook gehad, vorige week na een bloeding van 1 dag, vermoedelijk innestelling want net vanavond getest en positief!
    dus misschien is het ook een innestelling bij jou geweest??

3. konijntje666

konijntje666 Actief lid

15 jan 2008
    266
    0
    0
    #3 konijntje666, 17 jan 2010
    Laatst bewerkt: 17 jan 2010

bij mij heeft het bloeden uiteindelijk 4 dagen geduurt

1e dag licht
    2e dag sochtends wat meer savonds nam het wat af en was het meer "waterig"en veel oud bloed
    3e dag erg weinig was zo goed als hellemaal over
    4e dag ineens iets meer maar dat was ook erg snel weer weg

normaal ben ik 5a6 dagen ongi :(
    maar die stoksels maakt(te) mij onzeker omdat dat juist niet er bij hoorde volgens het boekje:p
    heb jij die ook gehad?

ben erg blij met jouw berichtje omdat ik op veel forums hoor dat het inbeelding is of een miskraam:(

4. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    Hallo allemaal

ik heb ook zoiets...

Maar echt heeeeeel weinig aleen na het douchen en soms bij afvege

so een sliertjes bruinig beetje wit roze slijm

ik heb waarschijnlijk 3 dgn voor me nod een lh piek gehad (2dgn erna nog geklust )...ipv posi zw schaps test... Want uit de bloeduitslagen kwam nie veel soeps

nu precies 11 dgn na die lh piek heb ik dus dat bruinige af en toe en al 3 dagen lang dus

innesteling maybe???

5. relin

relin Lid

3 nov 2005
    81
    0
    0
    planner
    nijkerk
    dit heb ik ook gehad ja, de dag nadat ik een slijmerige bloeding had gehad.
    het leken echt net electro schokjes ja, ik was aan het werk en schrok toen best wel maar het was ook zo weer over hoor...

6. konijntje666

konijntje666 Actief lid

15 jan 2008
    266
    0
    0

ik denk dat het toch een miskraam is geweest,ik heb het gevoel dat mijn lichaam niet aangeeft dat het een nieuwe cyclus is.
    dat merk is voornamelijk aan mijn gevoelligheid tijdens sex,ik ben juist gevoelliger dan ooit wat ik nog nooit in mijn leven gehad heb in het begin van mijn nieuwe cyclus.
    behalve dan tijdens mijn zwangerschap in de eerste trimester.
    vandaag weer getest morgen zou mijn ongi door moeten zetten (normaal gesproken);)
    het lijkt wel een helle langer cyclus (kwa lichaam) met een eerdere kortere ongi wat toch niet aanvoelt als een ongi (kwa wat ik gezien heb):(

7. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    hallo

ik heb ook zoiets slijmigs

ik heb al 3 dgn slijmerig roze gelig bruine slijm lijkt wel een draadje best lang en dik.

wie weet wat dat is?

Deel Deze Pagina