Jammer deze ronde ook niet gelukt! Maar stiekem wel een voordeeltje, Morgen dan is er feest week bij ons in het dorp, Dan ben ik gewoon de heletijd ongesteld! Kan ik gewoon drankje doen zonder bang te zijn! Maar natuurlijk had ik liever zwanger geweest! Toch is het een erge teleurstelling! Nou zijn we een half jaar bezig. Ben wel beetjr bang dat het helemaal niet lukt! Grreetz mij, Moest het gewoon ff kwijt!
wij hebben er ook 7 maanden over gedaan en sins gisteren weten we dat we zwanger zijn volhouden dus kop op!!!
Jammer dat het niet gelukt is, maar veel plezier op het feest! het komt vast alemaal goed, de volgende keer is raak, wedden!
Gefeliciteerd!! Wat leuk nieuws! Voor mij was wel leuk geweest volgende week donderdag ben ik jarig! Wilde dan op die dag testen als ik over tijd was geweest!
Het is altijd een teleurstelling. In ronde 7 dacht ik nog 'over een paar maandjes dan maar naar de ha' en in ronde 8 was het ineens raak dus het kan heel snel veranderen. Succes met zwanger worden!
Ik ben vandaag helaas ook weer ongesteld geworden, dus ik weet hoe je je voelt! Ook wij gaan nu ronde 7 in. Echt super balen, maar wij komen ook een keer aan de beurt. Blijf positief! Komt goed!