Tja, dacht dat inmiddels wel algemeen bekend was dat een KA geen voedingsdeskundige is. En het is natuurlijk onzin om door te gaan met bijvoeding als je kindje er zoveel last van heeft en dan met als reden dat ze er maar aan moet wennen????? De darmen zijn er duidelijk nog niet klaar voor en dan moet je je eigen 'belang' (dat het zo leuk is) maar even aan de kant zetten! Je kindje is nog zo jong en geeft duidelijk aan dat ze er nog niet aan toe is... Darmen ontwikkelen zich nog zoveel verder tot 6 maanden, dus grote kans dat ze er dan minder last van heeft en wat is er mis om met 6 maanden rustig te beginnen??? Voeding... je weet toch!: Die zes maanden Heb al die andere onderwerpen denk ik niet gelezen, maar als ik die samenvatting zo zie..... pfffff......
Wat mij trouwens opvalt: 9 van de 10 x schrijf je "kraampjes" en nu ineens "krampjes" en nog meer taalgebruik die 'ineens' wel anders/goed geschreven staat. Broccoli wordt in diverse termen geschreven. Eerst brocoli, dan broccoli, dan brocolli en nu brokkoli. Hmmm..... Oja, je bent online geweest na het plaatsen van dit topic, ben wel benieuwd hoe je tegenover onze adviezen staat.
Ik denk dat je beter je kind helemaal geen bijvoeding meer kunt geven. In elk geval de komende weken niet. Ze is net 4 maanden, het is nog helemaal niet nodig. 6 maanden is vroeg genoeg om met bijvoeding te beginnen. Ze heeft er duidelijk pijn en last van, en dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat ze er nog niet aan toe is. En je wilt haar toch geen pijn doen?