Krampen en niet poepen

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door diamantje, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diamantje

diamantje Lid

10 dec 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kleine meisje van 4.5 maand poept al 2 maanden niet uit zichzelf ... en als ze het wel doet met onwijs veel moeite... ze hapt vaak lucht en laat ook heel veel winden...Wij hebben alles al geprobeerd van oma's toverboek tot alle fabeltjes wat zou moeten helpen. Wij lopen al maanden bij de kinderarts en ook daar worden we niets beter van ... wij zijn ook gestart met voetreflextherapie aangezien dat bij couveuse babies werkt ... maar bij mijn kleine meid dus niet.
    nu zijn we op vakantie geweest naar oostenrijk en ook daar kreeg ze weer heel erg buikpijn dus wij naar een apotheek en daar kreeg ik "antiflat tropfen"... GEWELDIG SPUL!!!! wij ingeslagen natuurlijk alleen ze hadden niet zo veel meer op voorraad. maar nu in nl ga ik kijken en kan je het nergens krijgen en om nu voor die flesjes naar oostenrijk terug te rijden haha lijkt me iets getikt :D al heb ik het er wel voor over want het scheelt aanzienlijk... weet iemand misschien of ik er toch op een of andere manier aan kan komen want ik ga denk ik met mijn handen in het haar als over een paar dagen de antiflat op is...

WIE KAN MIJN PRINSESJE HELPEN!!!!

2. Annemarie

Annemarie Bekend lid

11 apr 2011
    649
    0
    0
    Ik ken het niet: wellicht even bij een ander forum proberen. Maar met google kwam ik al hierop kan je online bestellen:
    Antiflat Tropfen

3. diamantje

diamantje Lid

10 dec 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja het is alleen in oostenrijk te bestellen ... maar de apotheek gaat nu kijken of zij iets voor me kunnen betekenen en een andere kinderarts heeft haar in behandeling genomen

Deel Deze Pagina