Goeiemorgend allemaal! hihi' vandaag Mag ik dus eindelijk voor mijn spuit gaan (yihoeee) Gisteren nog op controle geweest, en alles zag er perfect uit Moest na de controle nog even naar het lab voor bloed te laten trekken, en 4u later Kreeg ik een telefoontje, dat ik vandaag MOEST mijn spuit krijgen, vraag mezelf af hoe dat ze dat eigenlijk kunnen zien via bloed? Dus we moesten gisteren klussen' Dus whé wil see' maar meiden weten jullie waneer het testen dan kan beginnen? wish mé Luck! xxjés sarah
Dus 1 van de eitjes is toch groot genoeg geworden? Zie je nou wel Pregnyl blijft ongeveer 10 dagen in je bloed zitten, dus ik zou gewoon na een dag of 14 testen.
hoi shaddixxx Ja Hoor Heel positief het groeide echt goed tussen maandag & donderdag in' vandaag laatste keer nog eens gekeken' was ook weer positief' ben benieuwd hihi Nouja vraag me wel af wat pregnyl eigenlijk doet?'
Pregnyl zorgt ervoor dat je eitje nog net een beetje doorrijpt, en springt, zodat ze zeker weten dat je een eisprong zult hebben binnen een bepaalde tijd
Even voor de zekerheid dan; Weet je ook dat er in pregnyl HCG zit (zwangerschapshormoon) waardoor je zwangerschapskwaaltjes kunt krijgen? Gevoelige/pijnlijke borsten, misselijkheid, zulke dingen.. En dat je, als je een zwangerschapstest doet na pregnyl, deze altijd positief is ivm de hcg die er in zat?
ook na 15dagen ? dacht dat dit elke dag wat afnam?' zou normaal rond de 15de mijn regels moeten krijgen' En weet het niet maar voel mij nu al hard misselijk' hele tijd keert mijn maag & moet ik boeren'