Wie ook 4 dgn voor nod licht (roze achtig) bloed verlies?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinderr, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi meiden,

Even onhandig via mijn telefoon, maar wie had er ook 4 a 5 dgn voor de nod licht bloedverlies? Beetje wat dik slijm roze achtig, soms weer wat richting de bruinige kant. Sorry voor de onsmakelijke details. Ik ben bang dat morgen mijn ongi doobreekt. Heb ik uberhaubt nog een kans deze ronde? Gisteren 5 dgn voor de nod negatieve test en durf nu niet mee te testen. Ik voel me ook niet zwanger. Vorige ronde werd ik ook 3 dgn voor de nod ongi. Mss korte lf?

2. RomyM

RomyM Actief lid

13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Je hebt sowieso nog kans. Ik zou als ik jou was niet meer testen tot je NOD.
    En...vergeet de vorige maanden! Het hoeft namelijk niets te betekenen voor deze maand. Positief blijven! Ik duim voor je!

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Volgens mij komt mijn ongi eraan. sinds vanavond veel oud bloed verlies, dus denk dat m'n ongi eraan komt. :(

4. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @vlinderr: zolang het oud bloedverlies is --> trouwens tijdens eerste zwangerschap had ik gewoon tussendoor ook nog bloedverlies helder, en kijk een mooie dochter.
    Ik zeg wacht het af zolang je niet je menstr. hebt over 4 dagen testen.
    Ik weet het het is balen dat wachten en het maakt je alleen onzekerder. Hier nog een.
    Ik ga duimen op een goede afloop

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Dreamwish..thx!! ben jij ook in afwachting?? ;) Ik heb vandaag niet meer getest en ik ga idd even afwachten of het doorzet.. hoop natuurlijk van niet!!

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ongi is hier een feit! :( Helder bloedverlies....

7. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Bij mij was het ook slecht nieuws vorige cyclus.
    Dikke knuffel voor jou meid!

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
  9. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    He vlinder.. ben ook in afwachting. Heb wel 3 keer positief getest alleen na 6 a 7 min pas ipv de 5 min. Kijk maar bij topic ovulatoe zw schap testen.

Ontzettend balen dat je menstr. Is doorgezet. Had anders gehoopt ook omdat je er zo door heen zat/zit. Al zou ik wel navragen bij het zh hoe het zit met je ei van14 mm. Je hebt hebt dus wel een eisprong gehad maar of deze goed was...?
    Heel veel sterkte en knuffel voor jou

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Thx meis! Ik ga het zeker navragen!
    En mooi dat je al posi getest hebt, super! Ik zal wel ff een kijkje nemen. En op hoeveel dpo zit nu dan?? Liefs!

11. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    hallo allemaal,

4dagen geleden heb ik ook last gehad van roze afscheiding,nu dacht ik dus ook ongesteld te worden maar ben het nog steeds niet. zit inmiddels op dag 36 van mijn cyclus maar aangezien ik een erg onregelmatige cyclus heb weet ik dus niet wanneer ik kan gaan testen!
    hoop snel duidelijkheid te hebben
    groetjes

28-32-39-50-?

Deel Deze Pagina