Vanaf vrijdag vage menstruatie krampen en steken linker zij. En vandaag ineens over...zou mijn ei eerder geweest zijn ? Donderdag spiraal laten verwijderen......iemand idee
Zou het niet door het verwijderen van de Mirena komen? Ze hebben iets uit je baarmoeder gehaald, misschien dat je daar wat krampen en steken van hebt.
Zou kunnen heb trouwens een koperspiraal gehad en nog steeds beetje ongi pijnen denk miss toch mn ovulatie
Maar je ovu os toch helemaal niet positief dus waarom denk je dat het je ei is? En daarbij is er toch geen normale opbouw geweest van bmslijmvlies nu als je net je spiraal eruit hebt?
ik geloof dat je aan het ont-pillen bent kan erg naar zijn ik heb echt heel veel buikkrampen gehad en soms nog nu 1,5 maand van de pil af
Ontpillen hoeft niet want heb geen hormoon spiraal gehad, bij koper spiraal veranderd er niks aan baarmoederslijm en cyclus loopt gewoon door je kan gelijk zwanger worden als het je je gegund is dat is volgens de gyn en ha Neem aan dat hun er verstand van hebben
Ja dacht al ....hahahaha was toch Mirena hahaha.. Maar voor een insprong moet je toch echt een posi ovu hebben ....die heb je nog niet. Test je vandaag weer?