Echo jongen/ meisje!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zonnestraaltjes, 7 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraaltjes

    Zonnestraaltjes Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Rond welke week krijg je deze echo?
    :)
     
  2. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    We hebben er 1 met 16 weken hopen het dan te zien.
    En anders bij de 20weken echo die is met 20w3d
     
  3. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    In principe tussen week 18 en 22.
     
  4. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    Wij hebben speciaal met 16 weken een echo laten maken. Maar de tweede echo die je vergoed krijgt is de 20 weken echo.
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hopen het met 20w0d te mogen zien ;)
     
  6. Ylana

    Ylana Actief lid

    6 jun 2007
    174
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    Toen ik in verwachting van mijn dochtertje was, heb ik een 'privé' echo laten maken met 13 weken.
    Toen kon die vrouw al zien dat het een meisje werd.
    Ik moest haar er niet op vast pinnen, maar ze heeft uiteindelijk wel gelijk gehad. :D
     
  7. acire

    acire Fanatiek lid

    ja met 20 weken :D spannend!
     
  8. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Met 14 weken en 3 dagen met een pretecho! Krijgen is de 20 weken echo ;)[/u]
     
  9. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Wij hebben een echo gehad met 13 wkn, en ze zag al zo goed als duidelijk dat het een jongen is.
    Met de 20 wkn echo, nog steeds een jongen...

    Vorige week weer een echo laten maken met 23 wkn, en nog steeds heel duidelijk een jongen.
     
  10. jody

    jody Bekend lid

    13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Bij 19w6dgn de 20wkn echo. Ben benieuwd (is volgende week vrijdag de 13e) en anders bij de 26 wkn pretecho.....
     
  11. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik had gebeld naar Babyvision, en zij zei dat je vanaf 17 wkn ong. het geslacht kon zien ! Maar stiekem wil ik wat eerder, want kan niet wachten op de 20 wkn echo ! Ik wil het ZOOOOOOOOO graag weten... Wat raden jullie me aan, me aan die 17 wkn houden en daarna na die 20 wkn natuurlijk, of zal ik het al met 15 wkn doen ? :)

    -x-
     
  12. mj24

    mj24 Fanatiek lid

    7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik wou graag een pretecho op mijn verjaardag mede voor het geslacht, maar dan ben ik 15 weken.. wil ook weer niet voor niks gaan
     
  13. Niet meer actief

    met 20 weken kan je het pas echt zeker weten zien daarvoor kan het nog misgaan (qua zien) dan kan een jongen nog net zo goed een meisje zijn...

    Met 20 weken geven ze pas 98% zekerheid.
     
  14. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ehm... krijgen?
    Je krijgt nooit een echo voor de geslachtsbepaling. Zo'n echo is apart.

    Tijdens de 20 weken echo is wel te zien wat het is en vaak zeggen ze het dan ook als je het wilt weten. Maar vergeet niet dat de 20 weken echo GEEN pretecho is.
    Er zijn genoeg mensen die dan vreselijke dingen te horen krijgen over hun kindje.

    Het is een medische check up. En het is mooi meegenomen dat je dan te horen krijgt wat het wordt. Maar als dit je enige reden is dat je de echo wilt... bedenk je dan maar goed of je de echo wel wil en of je niet liever een pretecho wil.

    Vriendin van mij wilde niets medisch weten, die ging echt alleen om 2 redenen heen... kindje gluren en geslacht te bepalen.
    Maar ze kwamen er toen wel achter dat haar kind maar een half hartje had en geen hersenen. Een week later is ze bevallen en had ze dus helemaal niets meer...
     
  15. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    juist wij keken met 17 weken maar ze durfde het niet met zekerheid te zeggen.ben nu 23 weken en het is nog steeds een jongen. ;)
     
  16. augustus

    augustus Niet meer actief

    Wij gaan dinsdag voor de pretecht, dan ben ik 17w4d zwanger
     
  17. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Wij wisten het met exact 18 weken (Zie album).
    Het is 99% een meisje!


    We hebben rond de 14 weken ook een echo gehad, daarop dacht de gyn het al te zien, maar dat was nog helemaal niet zeker...
     
  18. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Helemaal gelijk! Alleen zijn er niet 'genoeg' mensen die iets vreselijks te horen krijgen ... In 3% van de gevallen kan er geen positief nieuws gegeven worden en in ongeveer 1% (maar weet niet meer of het totaal was of van die 3%) is er slecht nieuws ... Dus maar een (hele) kleine kans ...
     
  19. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    wij hebben het piemeltje mogen aanschouwen met 21 weken zwangerschap ;)
    Dit was met de screeningsecho!

    Maar wat inderdaad al werd gezegt: Een echo die het geslachtbepaald 'krijg' je niet zomaar. Hier moet je wel geld voor betalen. Maar bij de sreeningsecho met 20 weken kun je wel vragen of ze willen kijken of ze kunnen zien wat het is...

    Liefs kiss
     
  20. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wij hebben met 16 weken een pretecho gehad voor het geslach. Ook heeft hij toen al medisch gekeken. Ben erg tevreden over de praktijk.

    Voor 50 euro heb je er een een dvd bij voor 25 euro alleen geslachtsbepaling, wij moesten wel een tijdje rijden het is in Ochten.

    Wij krijgen dus een zoontje :)
     

Deel Deze Pagina