Hallo allemaal, ik vraag me af of een zwangerschapstest, uitgevoerd zoals het hoort, positief kan aangeven als je schijnzwanger bent : Ik hoop dat iemand een idee heeft. Heb al wat gezocht op internet maar kan nergens een echt antwoord vinden. Groetjes!
hoi, dat lijkt mij heel sterk, aangezien het stofje HCG nodig is om een positieve zwangerschaps test te krijgen. maar ja ben ook geen expert heh maargoed als je denkt dat je schijnzwanger bent misschien een goed idee om langs de ha te gaan? en dan om een bloedtest vragen? succes!
een zwangerschapstest heeft het zwangerschapshormoon hcg nodig om positief aan te geven en die maak je alleen aan als je zwanger bent. Hoe de innesteling en zwangerschap verder verloopt kun je niet zien aan een test
Thnx voor jullie snelle reactie. In principe zouden 3 positieve testen genoeg moeten zeggen, maar na mijn mk wilde ik zoo graag weer zwanger worden... Net als de meesten geloof ik Helaas heb ik vandaag wat bloedverlies, zou het dan toch weer mis zijn?!?! We wachten het maar even af. In ieder geval erg bedankt voor jullie reactie.
Ja dat is inmiddels ook 'alweer' 3 maanden geleden. Dus dat is het niet. Pff wat vervelend die onzekerheid.
en volgens mij houdt je die onzekerheid vanaf nu je hele leven, de zenuwen om de 12 weken te " halen", daarna omdat je buik te hard of niet hard genoeg groeit, de megaspannende 20 weken echo, veel/weinig harde buiken. dan natuurlijk zal de bevalling goed gaan en hoe het daarna gaat kan ik alleen nog maar bedenken maar dat zal vast niet heel ontspannen zijn